Dezastru in Cora

Am ajuns in Cora pe la 4.

Mi-am luat toate ingredientele de Tiramisu, niste cafea care era la promotie si avea si cana cadou, mop, aspirator, mazare, castraveciori murati(de-aia mici de tot), carnaciori de bere, bere, tampoane pentru za praim ministar Gianina, o razatoare, spices and flavors, hartie igienica, detergent de vase Fairy, niste batoane de ciocolata si altele.

Stateam la coada. Si dintr-o data, aud: Stimati consumatori, va anuntam ca nu se pot utiliza cardurile la nicio casa. Va multumim pentru intelegere. Domne, in momentul ala a inceput o panica…ceva de groaza.  Fugeau babetele alea in toate partile. Nu stiam ca asa de multe babe au card sau bani in conturi. Uluitor.

Nu aveam la mine nici 10 roni cash. Eu mereu platesc cu cardul. Asa ca am mancat batoanele de ciocolata si am plecat.

2 Responses

  1. Adica luni nu o sa ne aduci tiramisu la birou? o sa mancam iar tot felul de bulshituri? urat din partea ta… nu te mai iubesc s-a terminat, adios si ramai cu bine

Leave a Reply

