Ma uraste femeile

Iar a venit sinistra de adiministratora. Ca de ce nu platesc intretinerea. Nu inteleg de ce as plati-o.

N-am platit-o de 6 luni si total penalizarilor se ridica la fantastica suma de 23 Ron. E cel mai avantajos credit de pe piatza. Nicio banca nu mi-ar acorda un asemenea credit.

Mi-a zis ca sunt multe restante, ca Apanova ne taie apa calda. Bulshit. Si oricum, chiar daca taie Apanova apa, de ce dracu ar taia apa calda? Eu as taia mai degraba apa rece. Cand stateam la camin aveam in general exclusiv apa calda si era imposibil sa faci un dus fara sa te oparesti. 

I-am zis administratorei ca o sa platesc, ca nu am bani acuma, ca nu mi-au dat salariul la timp. Ea stie ca lucrez la o fabrica si sunt sculer-matritzer. Asta i-am zis cand am fost si eu la o sueta la administratie, cu vecinele si cu cainii lor.

Evident ca nu o sa platesc. Ha ha. Oricum nu are ce sa-mi faca.

2 Responses

  1. Unde locuiesti Canalie ce esti de ai numa 23 RON penalizari? Eu am numa sume imense de platit, cate 300-500 ron pe luna, cu tot cu penalizarile aferente.

    Tu stai la cort ma de e asa de ieftin? hmmmm

  2. unde sa locuiasca o canalie imputita altundeva decat in ferentari, militari.

    gandeste bine canalia asta de student, oricum, este re retinut ideea😉

    dezvaluieste-ti identitatea negru imputit ce esti, tatuat ordinar.

Leave a Reply

