Bartolomeu, ficusul

L-am primit de la za praim ministar, Gianina, special pentru ziua mea. Eu l-am botezat Bartolomeu.

A crescut destul de mult, si a trebuit sa-i schimb vasul si sa cumpar mai mult pamant de-ala dubios care chipurile e pamant de flori. In Cora e un stand mare cu flori, cu pamant, cu seminte, de toate. De-acolo l-am luat.

In ultimul timp ii tot pica frunzele, nu stiu ce naiba are. L-am udat, l-am pus la lumina, nimic. Si azi i-a picat o frunza.

Am intrebat-o pe soru-mea ce are si a zis ca sa-i dau sa manance. Anda mereu face misto de mine.

Si, ca sa pun si o concluzie existentialista, sa nu mai intre Mongoloidu sa puna un comentariu lung si pisalogesc ca sa ma apostrofeze ca nu am blog la standardele lui, declar in concluzie urmatoarele:

Oare daca plantez frunzele alea in niste ghivece mai mici, oare apar alti Bartolomei mai mici?

Si oare si alora o sa le pice frunzele? Si iar Bartolomei in ghivece mici…etc?

Take that, you mongoloid!

3 Responses

  1. Deci Mo e cea mai tare in asta cu plantele, daca nici ea nu iti spune de are amaratul ala de Bartolomeu, nimeni nu poate sa te rezolve. Are o intreaga gradina botanica, cred ca si zoologica, caci, daca exista o vegetatie bogata trebuie sa fie si animale… eu asa am citit in Catrea Junglei, pe care ti-o recomand si tie cu caldura🙂

    So ask Mo si ficusul tau Bartolomeu o sa supravietuiasca.

    In legatura cu frunzele, da poti sa le pui in apa, astepti pana iti creste barba si o sa faca radacini, apoi le pui in pamantul de flori pe care bineinteles ca o sa-l cumperi din Cora, de la raionul ala cu multe chestii pt flori

  2. hello,
    imi pare rau sa aud ca bartolomeu al tau sufera. cauze pot fi mai multe: nu are suficienta lumina, e aerul prea uscat acolo unde il tii tu sau poata sta in “curent”. cand ai schimbat ghiveciul sper ca ai pus pamant de flori amestec, nu turba. daca nu e prea tarziu pentru bartolomeu, pune-l la lumina, stropeste-l cu apa mai des, ai grija sa nu stea in curent…
    toate bune,
    mo

  3. Al meu nu are nume dar i-au picat multe frunze începând cu luna decembrie. Asa ca fortat si lipsit de idei i-am schimbat ghiveciul, i-am pus pamant nou, din Metro (:)) si nu mai “cheleste”. Într-o saptamana i-au picat 3 frunze. Sper sa o tina tot asa, nu de alta dar într-un an s-a dublat.

Leave a Reply

