Vulgaria

Pe Criserb il tot batea maica-sa la cap sa-si ia blugi, asa ca s-a gandit sa dam o fuga pana in Vulgaria.

Asa ca mi-am luat sublerul si pe soru-mea Anda si am plecat sa facem un studiu aprofundat asupra grosimii cefelor vulgaresti.

Cand am ajuns la granita, vulgarul ala vorbea romaneste. Eu ii ziceam: castraviecer, castraviecer. Mi-a zis Mocofanul ca asa se zice “buna ziua” in limba vulgara. Dupa privirea vamesului, mi-am dat seama ca Mocofanul mi-a jucat o festa de 1 Aprilie.

Aproape toti vulgarii au ochelari tip bondar. Mari, mari. Si fumurii.

Am ajuns in primul oras, care se numeste PYCE. Drumurile sunt oribile, cum a zis si Criserb aici.

Toate indicatoarele, dar absolut toate, au greseli de ortografie. Unele litere sunt scrise pocit, altele scrise invers, mai sunt si multe litere inventate. Banuiesc ca tinerii vulgari protesteza impotriva sistemului mazgalind indicatoarele, in asa fel incat turistii sa nu-si dea seama unde sunt.

In orasul asta, PYCE, nu exista Cora. Am intrebat mai multa lume. Nu au decat Metro. Infricosator.

Am mancat la o terasa. Am comandat foarte multe chestii, si am mancat si salata lu soru-mea, ca avea otzet si ea nu suporta otzetul. Totul a fost foarte ieftin. Criserb zice ca venim aici de ziua lui. De ziua mea mergem poate in Ucraina, ca am auzit ca e si mai ieftina.

Dupa ce am mancat, ne-am plimbat prin oras, care este foarte pitoresc, mai putin ghetoul. Sunt multe monumente, inclusiv unul cu niste lei mari, pe care ne-am urcat ca sa facem poze, si cu tunuri, pe care ne-am urcat pentru ca scria ca e interzis, dar politia romana nu are jurisdictie in Vulgaria, asa ca nu inteleg ce putea sa ni se intample.

Masinile sunt exact ca in Cuba, foarte vechi, asa cum se poate vedea in imaginea din imagine.Masina timpului

Am descoperit si un veceu public, pe care l-am folosit, pentru ca era foarte curat. Din pacate nu era hartie igienica, motiv pentru care nu va spun prin ce am trecut.Veceu Public

La intoarcere, am oprit sa intrebam niste curve ce tarife au, soru-mea a zis ca e prea scump si nu merita, apoi am trecut pe la niste prieteni, sa iau un acvariu cu carasii aurii gigantici, apoi i-am dus la birou.

Am ajuns acasa terminat de oboseala. Acvariul a fost foarte greu si din cauza ca era plin cu apa am stropit toata masina lui Criserb. Asta e, se mai intampla.

Concluzii (special pentru Iepurele Mongoloid NoName):

— Vulgaria este o tzara cu obiceiuri stranii…am vazut martzisoare agatzate in copaciMartzisoare in copaci??

— Nu e o idee foarte buna sa transporti cu masina un acvariu mare plin cu carasi aurii gigantici, pentru ca stropesti masina

— Sa ne bucuram ca avem Cora

— Vulgarii nu au cefe infernal de groase si nici nu au muraturi peste tot. Au drumuri proaste

« »

One Response

  1. Canalie ce esti, de ce nu le spui oamenilor ca azi m-ai lasat singur cu pestii aia mari si grasi? a trebuit sa ii hranesc, sa ii plimb, sa ii hranesc iar… iti dai seama cata treaba am avut?

    Au venit unii pe la birou, si intrebau ce-i cu pestii aia, unii chiar si-au pus 3 dorinte, de’ oamenii tot spera🙂 a fost ingrozitor, aproape ca a trebuit sa ii apar cu pretul vietii.

    Mocofanul ala mic, cum nu eram atent era cu mana pana umar in acvariu, incerca sa-i prinda, cica daca ii pupa are mai mult norok, maine isi aduce undita… hai la munca ca nu mai rezist cu pestii aia…

    aaa mai sunt unii care vor sa ii manance, cica sunt numa buni pt sushi… ce mai? nebunie curata, de la niste pesti care chiar sunt obeji

    zbye si fa’te bine🙂

Leave a Reply

