Bucurestiul noaptea

In Bucuresti exista niste oameni care se plimba noaptea pe Magheru cu masinile si isi cumpara diverse chestii de la MacDrive. Aceste persoane nu coboara din masini pentru nimic altceva decat pentru club.

Aseara am reusit sa ma infiltrez intr-un astfel de grup. Criserb m-a luat cu el. El e unul din astia care dau ture pe Magheru noaptea.

De la MacDrive-ul din Buzesti lumea cumpara lichide…cafea, racoritoare. Mancare deloc. Mancarea se ia de la ala din Dristor, dupa ce se pleaca din club. Vizavi de MacDrive-ul din Dristor e Saormaria Dristor, foarte celebra, non stop si pe cale de a deveni un brand puternic.

Clubul in care am fost era deosebit, cu fotografii cu Jay-Z. La un moment dat a aparut si un rapper gras, de la BUG Mafia(asa mi s-a zis) si l-am rugat sa imi dea un autograf pe burta.

Fetele cu care am fost in club au fost foarte dragute. Lexya nu avea pantaloni de 3 ori mai mari decat ea. Nici vorba. Eu aveam pantaloni de 3 ori mai mari decat ea. Am vorbit toata seara despre Cora si le-am aratat poze cu ursul meu Roosevelt.

Dupa ce am plecat am stat intr-o parcare la o benzinarie si am vorbit despre mere, morcovi, ciclu, AdTv si targetare, cainele Cristinei si za praim ministar. Eu am avut mai multe idei geniale despre care voi scrie mai tarziu.

2 Responses

  1. :)) esti criminal! asta repet intr-una de cand te-am cunoscut. Aha! deci sa inteleg ca te-ai infiltrat doar ca sa poti spiona😛
    apropo, pantalonii nu erau de 3 ori mai mari decat mine dar de 2 ori tot erau🙂
    asteptam cu interes ideile geniale, sa vedem la ce “procesai” tu dansand pe hip hop si rnb

  2. Sigur a avut el un scop de a vrut sa vina, si cica sa il mai iau de acum inainte… hmmm… ma mai gandesc. Blogul deja mi l-a umplut cu bannere, reclame…

    Dar te mai iau… daca te mai lasa the praim minister😉

Leave a Reply

