De ce uram Carrefour-ul

In primul rand, carrefour este un cuvant abominabil, continand niste elemente linvistice pe care nu le suport.

Carre. Implica un patrat. Un patrat are 4 laturi si 4 colturi. Numere pare, adica niste curve. Mai putin 2, care e prim. E un fel de Magdalena, o curva pocaita.  Desi Magdalena nu era o curva, dar asa ne spune Biserica Catolica Cacofonica Acceptata.  Trebuie sa spun ca eu nu suport decat numerele prime.

Four. Adica patru. Carrefour: 4×4? 16? Prea mult, prea mult.

Apoi, daca o luam pe partea fonetica a afacerii, pai suna si mai rau: Car-fur. Car. Fur. Carfur. Nu imi inspira incredere deloc. Implica hotii, escrocherii, chestiuni de care ne ferim cand mergem la cumparaturi.

Carrefour e un cuvant frantuzesc. Francezii sunt niste ….. ei bine…niste canalii. Dar nu ca mine. Eu sunt o canalie de bine.

Carrefour inseamna intersectie. Intersectiile nu sunt bune, pentru ca incetinesc traficul.

La Carrefour exista locuri pentru handicapati, intotdeauna ocupate de smecheri care ii spaguiesc pe paznicii parcarii.

In schimb…Cora. Da, altceva. Cora e supermarket versiunea 2.0 

5 Responses

  1. Cora nu e tot supermarket francez?🙂

  2. ba e viceversa.
    eu prefer carrefour-ul:
    – are mai multe consoane (cora numa 2, jumi-juma). mie-mi plac consoanele, sunt minoritare in lumea cuvintelor si mie-mi plac minoritatile (etnice, religioase, sexuale, toate). vocalele fac legea, se indoaie, se lungesc, ma enerveaza
    – cora e o femeie de 35 de ani, plinutza si nu prea, nici laie nici balaie. zi-mi si tu un personaj faimos care aduce a cora?? carrefour e un tip energic, canalie cum bine ziceai si tu, un escroc, dar cu ideal. ce mai, un gavroche!
    – carrefour-ul e intortocheat, complicat, aglomerat. cora e….cora.
    – si as putea continua daca mi-as pune mintea

  3. Pntr c n sprtt vcll, flssc dr cnsn, dn crtz.
    Dspr pstl dmnvstr: cntnt, cntnt, c bn zc mnt c zc.
    Cr smn c ngl Mrkl.

    Pntr dtl splmntr, m ptt cntct l cnl_sprm@h.cm

    V drsc scss!

  4. de ce sari din limba in limba? de ce sunt francezii canalii? intersectiile sunt locuri care favorizeaza schimburile culturale, metaforic vorbind. faptul ca nu iti place tie sonoritatea si ca mergi pe principiul asta in alegerea unei pozitii vis’a’vis(frantuzism) de carrefour nu te recomanda mare geniu, puisor

  5. Hm.
    Am zis eu ceva de geniu, puisor? Nu vezi ca exista o intreaga categorie numita Eu si Cora? E vorba de un atac complet gratuit.
    Dar, la naiba. Nu o sa ma apuc sa explic ce a vrut sa spuna poetul.

    Apropo, soru-mea Anda e imaginara, ca sa evitam si alte baliverne de-ale tale.

Leave a Reply

