Vama

Ca in fiecare an, ma duc in Vama de 1 mai.

Mi-am pregatit deja slipul, paletele de badminton, tablele, mingea de volei. Desi…in fiecare an s-a cam ras de mine pe chestiile astea. Si nu inteleg de ce naiba e asa de aglomerat, fix de 1 mai. Tot felul de pletosi si de roackeri.

Unii extrem de indecenti.

Anul asta vine si soru-mea Anda cu mine, ca ar vrea sa faca niste peisaje. Banuiesc ca sevaletul o sa i-l car tot eu, la naiba.

Ei, daca veniti si voi…banuiesc ca o sa ma recunoasteti cu paletele alea de badminton. Puteti sa treceti sa ma salutati.

2 Responses

  1. Iei palete si pt mine?

    Eu am acasa 2 colacuri din alea cu care poti sa navighezi pe mare, din alea mari, cu un gat mare si cu niste ciocuri de rata. Le iau pe amandoua cu mine, unul ti-l dau tie ca stiu ce mult te-ai bucura.

    Tu sa iei multi fluturasi din aia de badminton, ca stiu eu ca la mare bata vantul ala enervant de tare, si probabil ca o sa avem nevoie de mai multi. Trebuie sa fim pregatiti…

  2. 2 colacuri? :))

Leave a Reply

