Am o senzatie de Securitate

Pentru ca dumnezeul canaliilor este o canalie, de ziua mea am primit un presedinte interimar foarte comunist. Thank you, Lord! Foarte tare!

Mersul in Cora mi se pare altfel. Am impresia ca mi-am uitat cartela de paine acasa. Niste babutze ma privesc suspicios ca imi cumpar 10 seturi de sosete si susotesc in directia mea. Ma banuiesc de specula, probabil. Ce altceva sa fac cu 50 de perechi de sosete? Sa dublez media nationala a numarului de sosete cumparate anual per cap (prost) de locuitor?

Ma gandesc cu spaima ca am o situatie foarte neplacuta si periculoasa:

Am blugi.

Am rude in strainatate.

Am valuta.

Am masina straina.

Intretin relatii cu strainii.

Am o atitudine dusmanoasa fata de conducatorii tarii.

Am fost in vest.

Am desfasurat activitati pe teritoriul patriei in slujba unor firme straine.

Sustin grupari/partide anticomuniste.

Citesc ziare straine.

Planuiesc sa ies din tara in viitorul apropiat.

Fumez exclusiv Kent, zilnic.

Am acasa cafea germana, whisky american, irlandez, scotian.

Am masina de spalat automata din SUA.

In frigider am: lapte degresat, 3 litri, oua calitatea I, 6 bucati, ciocolata elvetiana, branza frantuzeasca, vin spaniol, prosciuto italian, pastile de hamburgeri din SUA, 2 litri de Coca Cola, 5 litri de apa minerala Borsec.

Am ulei, faina, gris, condimente, zahar cristal, zahar cubic, zahar sferic.

Mestec guma originala zilnic.

Primesc colete din strainatate.

Am cont la o banca straina.

Circul cu autoturismul propriu in fiecare duminica.

Ce sa mai, sunt terminat. Ma uit peste umar, sunt atent la Dacii cu numere mici, la autoturisme negre in general, la oameni cu ochi albastri.

Aseara a fost sedinta extraordinara la Asociatie. Se intampla lucruri ciudate. Administratora aia tanara, cu laptop, a disparut. Acum e din nou vaca aia comunista cu catastiful ala unsuros al ei de care mi-e si frica sa ma ating. Pesedeii se misca repede. Batranelul ala cu ziar din fata blocului e din nou la postul lui obisnuit de observatie. Pe baricade, monser! Ai dracu de ‘telectuali! Pai nu iese el Mironica de-acolo….

Tot aseara mi-a picat netul si s-a luat si curentul. Astazi ma astept sa imi opreasca apa intre anumite ore.

M-am uitat la TV si am avut impresia ca il vad pe Nicolae Melinescu. Totul imi suna a Telejurnal.

In schimb, am observat ca e primavara, liliac peste tot. Frumos.

Comunismul are farmecul lui.

One Response

  1. Daca as fi pentru o zi presedinte, as lasa Romania amanet fara cuvinte – mare dreptate au baietii de dupa blocurile ‘gri’ pe care multi ii acuza de tot felul de chestii.

    Sunt realisti!

    Respect😀

Leave a Reply

