Canalia in Vama pe 30 Aprilie de 1 Mai. In 2 Mai

Ca sa fiu cool si trendy m-am dus si anul asta in Vama. In privinta experientelor mele in Vama, trebuie sa declar ca sunt un impostor. Printre nenumaratele mele tricouri nu se gaseste nici macar unul cu Led Zeppelin. Dar ce zic eu Led Zeppelin, macar cu Doors sa fi avut. Nu mai zic de Metallica. Ei bine, nu, nici vorba.

Cand ma duc in Vama am deja cazare, o camera rezervata cu cateva saptamani inainte. Nu, nu in Vama. In 2 Mai, la o vila cocheta cu aer conditionat, ca e mult mai linistit, e ca la mine la tara. Nu suport eu sa-mi urle rocku ala in cap toata noaptea.

La fel si anul asta.

Pregatirea pentru plecare in Vama a inceput joi. M-am dus pana in Cora sa imi iau o pereche de blugi de-aia ieftini, pe care pot sa-i port pe plaja. Am descoperit si niste tricouri la promotie, erau 17 Roni bucata. Mi-am luat doua, de culori diferite. Mi-am mai luat si o sapca de-aia gen Fidel Castro, verde. Mi-am mai luat o sticla de Martini(for the ladies) si o sticla de Pinot Noir de la Murfatlar, productia de 2006, din care nu gustasem pana acum(apropo-nu e nicio diferenta). Mi-am luat si 10 perechi de sosete negre, 6 roni setul de 5 bucati. Avantajul cumpararii de astfel de sosete e ca poti sa iei oricare doua si ai o pereche, fara sa te chinui sa le pui pe culori sau mai stiu eu ce alte criterii. Sosetele trebuie sa fie toate identice.

Mi-am luat bilete de tren de la agentie, pentru sambata dimineata, accelerat din Gara Obor. Gara de Nord e mult prea aglomerata pentru mine si are si MacDonalds, un gunoi si o blasfemie. Sorry, dkkt!

Vineri am alergat prin oras, sa imi inchei treburile nerezolvate. Am refuzat si o invitatie la film. In schimb, am avut timp sa trec pe la prietena mea Iki care avea nevoie de un umar de plans pe.
Abia am avut timp sa-mi fac bagajul.

Am plecat la 5:42 am cu un grup format din 4 fete, printre care si soru-mea Anda, si inca un tip. Toti novici in materie de Vama, eu fiind ghidul, vamaiotul mega cool.

Pe drum am facut o gramada de glume tampite si am fumat in tren, cot la cot cu rockerii care misunau pe culoar.

Tanti la care aveam cazare a fost foarte draguta si ne-a asteptat in statia de microbuz ca sa nu ne ratacim prin 2 Mai. Ca si cum….
Dupa ce am despachetat am fost pe dig sa facem un shooting. Le-am manipulat pe gagici sa se simta sexy. Pozele sunt cool, dar nu am obtinut permisiunea lor pentru publicare, din nefericire. Pe langa asta, acesta este singurul blog din .ro accesat de persoane de 6 ani jumate(salut, Iulia! treci la teme si nu mai sta pe bloguri🙂 ).

Seara am plecat pe jos inspre Vama. A fost groaznic, bocancii m-au batut din cauza ca aveam sosete prea subtiri(nota: sa-mi iau sosete de lana data viitoare). Am fost si martori la un accident auto stupid si fara victime.

In Vama gagicile au inceput sa fuga care incotro. Erau pe spate complet. Nici nu se asteptau sa le placa asa de mult. Concert Omul cu Sobolani, rockeri cool peste tot. Eu m-am dus in Expirat, unde ma asteptam sa fie prietenii mei de Vama. Nu erau. Mi-am luat un Red Bull si m-am intins pe spate pe plaja, in apropierea gagicilor care tzopaiau fericite la concert. Era sa fiu calcat in picioare cand s-a terminat concertul si lumea s-a carat in Expirat. Am mai stat putin, apoi gagicile au zis ca le e frig/somn/foame si sa plecam. Eu as fi vrut sa raman acolo, sa agatz vreo rockeritza de-aia beata, cum fac in fiecare an.

Evident, nu puteam sa ne mai intoarcem pe jos. Am luat un taxi. L-au gasit gagicile. Nu stiam ca exista taxiuri in Vama. Se duce de rapa treaba.

La 5 m-am trezit sa vad rasaritul. Foarte frumos. Nu pun poza, ca e personal. Apoi m-am intors la somn. Gagicile s-au dus pana in Bulgaria. Eu m-am dus la Gemil, unde m-am imbuibat cu icre, hamsii, crap la gratar, bors de peste si bere.

Apoi, fiind foarte “vesel”, m-am dus pe plaja sa ma joc de-a salvamarul. img_2535.jpg

And that’s it. The rest is special.

7 Responses

  1. hmmmm, deci nu tu erai ala care a ars barcile bietilor pescari sa se ncalzeasca peste noapte? pai ce canalie suprema esti tu? vezi ca iesi din concept si ti pierzi targetu’🙂

    sar mana pt postu de mai jos, ca m ai facut sa mi uit varsta :))

  2. nu am temede facut :)) mine ma duc la cradinita ciar tiai luat sosete negre a tat de multe? :))

  3. Da, Iulia. Mereu imi iau asa de multe sosete.
    La gradinita ai net?

  4. nu am net acolo =)) am doar acasa:) intru pe net dimineata si seara clnd vin dela gradinita sasti ca si mie lmi place cora mai mult de cat carfur si kaufland puntru ca au mai multe jucari🙂

  5. ba canalie ce scarbos esti cu sosetele tale de poliester 5 la 10 mii

  6. d knd pana knd a fost gemil deskis????

  7. pai…de sambata, cand am ajuns…pana luni cand am plecat era deschis

Leave a Reply

