Canalia la teatru

Pentru ca chiar nu aveam nimic mai bun de facut, am acceptat aseara o invitatie la teatru.

Don Quijote, pantomima si dans. Un nou limbaj teatral(daca e posibil asa ceva). La TNB. Cel mai mult mi-a placut un nene care era ba cal/magar, ba Sancho Panda. Sau Panza. Panda suna mai frumos.

Foarte multi actori tineri, sportivi. Femei dezbracate. Una blonda(Dulcineea) si una grasa, in mai multe roluri episodice, banuiesc de hangitza, spalatoreasa, taranca, femeie de serviciu, prostituata de cea mai joasa speta(roluri in general jucate de femei grase, atat la teatru cat si in real life).

A mai fost si un tip cretz si durduliu care invartea de o morisca si se prefacea a fi foarte foarte rus. Sa fi fost o metafora legata de Rusia, de dependenta noastra energetica, de lupta noastra seculara cu Monstrul de la Rasarit? Banuiesc ca nu.
In rest, parodii dupa chestii contemporane sau mondene(Lord of the Dance, Basescu).

Don Quijote si-a luat vreo 30 de batai, a fost injunghiat, umilit, a fost internat la ospiciu, ridiculizat(desi era suficient de ridicol si singur). In legatura cu aceste tratamente nu pot sa ma pronunt in favoarea lui. Ba dimpotriva, zic ca le-a meritat.

Sa-i iau partea ar insemna sa fiu si eu un Don Quijote. Dar eu sunt o Canalie. Eu sunt ala care l-ar bate si l-ar injunghia si l-ar tine la ospiciu. Probabil eu as fi grasanul ala cretz care invartea moara de vant si se prefacea rus.

Inainte sa accept sa merg la teatru, ii zisesem persoanei in cauza ca mai bine m-as duce la circ. Ei bine, circ a si fost.

In fata mea a stat o tinara usor impresionabila(le ador) care radea incontinuu. Ca sa taca, a trebuit sa rad si eu si sa fac ca porcul. Si-a dat seama ca e cam deplasata si a incetat. Pe urma mi-a parut rau.
La final, toti s-au ridicat in picioare si au aplaudat cam un sfert de ora, ca la un congres PCR. Asta mi-a placut foarte mult. Eu nu am aplaudat si mi-am imaginat ca toate aplauzele sunt pentru mine. M-am simtit ca un mic dictator.

In rest…mentionez prezenta unei fete de 20 ani, fascinata de desenele animate de pe Cartoon Network, de Seinfeld, de Friends etc… Daca ma gandesc bine, e singura persoana de 20 de ani pe care o cunosc. A fost foarte refreshing sa constat ca nu e o idioata. Salut tineretul roman!

5 Responses

  1. buna. iar am intrat pe blogultau🙂 sasti ca si eu am fost la teatru de papusi cu gradinita. si am mia fost si cu mami la opera la spargatoru de nuci. afost foarte fumos dar nu mai vreau sa ma mai duc. sora mea de 3 ani si zumatate a fost si ia cu noi si cand era liniste ln sala a strigat tare Uite mami i se vad chiloti balerinei. si a ras toata sala. mia fost rusine.nu ma mai duc aclolo. nicodata=))
    sa te anunt ceva.iuli a zis ca maine imi face blog.o sa fie cu animale si cu printese ca asa vrea si soramea. ma pui la prieteni tai?

  2. Da, Iulia. O sa fii aici, la prietenii mei. Va fi un blog superb.
    Si toata planeta o sa fie incantata de el.

  3. Buna Canalia,
    si euti citesc blog si as vrea sa te rog sa mi faci si mie un blog frumos ca al tau.

    Multumesc din tot sufletelul meu.

  4. Canalie, vezi ce scrii pe blog. Incearca sa fii un exemplu pt micutii care te urmaresc. Vreau sa zic un exemplu bun, o canalie buna!

  5. canalia este cel mai scump tatic…..pardon, blogist din lume.

    te salut eu si mamica.

Leave a Reply

