Interviu cu Iesua ben David aka J.C Christ

Canalia: Buna ziua si va multumesc ca ati acceptat acest interviu!

J.C. Christ: Cu multa placere! Moise zicea ca trebuie sa lasi mereu loc de buna ziua, cu oricine.

C: Cand a zis Moise asa ceva?

J.C: De multe ori. Cand era la curtea faraonului.

C: Nu stiam…

J.C: Dumneavoastra stiti foarte putine. Si aveti impresia ca stiti niste lucruri, dar le cunoasteti superficial.

C: Pe ce va bazati?

J.C: Va rog sa nu fiti impertinent

C: Cum adica sunt impertinent?

J.C: Va rog sa va controlati.

C: Pai, ce dumnezeu am zis?

J.C: De ce luati numele domnului in desert?

C: Ce tot ii dati, domne, cu desertu ala? Nu v-au ajuns 40 de ani prin desert?

J.C: Trebuia sa dispara generatia aceea de pacatosi.

C: Tatal dumneavoastra a facut sa dispara multa lume, din cate am sesizat eu. Si are o fantezie….ceva de groaza. Serpi, cutremure, molimi, potopul…
J.C: Da :)) ….. ma scuzati…nu m-am putut abtine…ati amintit de potop. Mereu m-a distrat potopul.

C: Cum sa va distreze? Dumneavoastra nu sunteti normal!

J.C: Pe ce te bazezi? :))

C: Va rog frumos…haideti sa trecem la subiect. Spuneti-mi ce planuri aveti.

J.C: In primul rand, as vrea sa mai scot o carte. Dar promit ca va fi ultima. Deja am exagerat.

C: Si despre ce va fi?

J.C Va fi o combinatie intre “Todo sopra mi madre” si “Lord of the Rings: The return of the king”.

C: Dumneavoastra scrieti carti inspirate din filme?

J.C: Sigur ca da.

C: De ce aceste filme?

J.C: Sincer, nu stiu. E o chestie de feeling, mai mult. O viziune de-a mea.
C: Da, viziunile dumneavoastra le cunoastem foarte bine. Si alte planuri?

J.C: Da, o sa particip la o expozitie de pictura naiva. Ingerasi, iconografie…pentru mase. Eu m-am orientat pe segmentul acesta inca de la debut.

C: Sunteti un personaj popular. Chiar populist. 5 paini, 2 pesti. 5000 de oameni. 12 cosuri de firimituri…suna a miting electoral in toata regula.

J.C: Acolo s-a produs o mica eroare. Vedeti, eu am promovat atunci foarte puternic ideea de flash-mob. Trebuia o dispersare imediata a multimii. Dar coordonarea a fost la pamant. Atunci a trebuit sa concediez cateva persoane.

C: E un episod foarte neclar al vietii dumneavoastra. V-as ruga, daca se poate, sa ne lamuriti putin cum stau lucrurile. Banuiti la ce ma refer. E vorba de zvonurile legate de…

J.C: :)) Da, da da…operatia. Mda, vad ca nu ma slabiti deloc…🙂
C: Da. Schimbarea la fata. Deci e adevarat….

J.C: Chestiunea a fost mult exagerata. O interventie minora din care presa a scos o mare bomba. Atunci lancezeau foarte tare publicatiile, cenzura romanilor era puternica. Se mergea pe o strategie de tabloid, umoristic, tipic evreiesc.

C: Erati un personaj controversat.

J.C: Echipa de pr de atunci a ales strategia respectiva. Mai tarziu am trecut pe o tenta mistica, mai serioasa.

C: Ati fost atacat foarte dur in ultimul timp.

J.C: Da, insa stiti cum se spune: nu exista publicitate negativa, ci doar publicitate.

C: Parintii dumneavoastra? Ce parere au de toate aceste chestiuni?

J.C: In primul rand mama a fost cea mai afectata. Tatal meu, stiti si dumneavoastra…functia nu-i permite o implicare prea mare, nici chiar in viata mea. Nu am fost niciodata foarte apropiati. E vorba mai mult de un respect reciproc.

C: Totusi, considerati ca ii datorati o parte din succesul dumnavoastra ? Nu va simtiti eclipsat, traind in umbra unui monstru sacru, al acestui personaj, cu o asemenea putere?

J.C: Initial, da. Era si normal. Insa, cu timpul, am inceput sa desfasor proiectele mele personale.

C: Va casatoriti?

J.C: Nu. Nu-mi permite religia. :))

C: Va admir dezinvoltura cu care glumiti pe aceasta tema.

J.C: De, natia…

C: Va doresc cat mai multe succese in continuare

J.C: O, nu, va rog…. Nu-mi urati succes.

C: De ce?

J.C: Sunt superstitios.

5 Responses

  1. o discutie purtam si noi pe tema D-zeu/Iisus si hop apare un post pe blog🙂

  2. Da, Lexya. Viata mea se invarte in jurul discutiilor cu tine. Abia astept sa mai vorbim, sa am ce scrie pe blog.

  3. ce canalie esti …😦

  4. eu zic sa te controlezi ce discuti cu Canalia, sunt chestii pe care poti sa le discuti doar cu mine😉

  5. true🙂
    dar stii ca am o slabiciune pentru conversatiile cu el

Leave a Reply

