O zi din viata Canaliei

Ziua mea incepe la ora 0:00, cand ajung acasa, mananc ceva, stau pe messenger si ma cert cu sora-mea Anda, dupa care ma culc, pe 1-2 a.m.

Ma trezesc dupa 6-7 ore. Fac cafeaua, incerc sa nu-l deranjez pe Criserb care doarme ca un bivol. Dau drumul la televizor, la emisiunea despre salvarea animalelor. Imi plac autostrazile pe care se plimba americanii cu salvarea pentru catei si pisici.

Ma duc la baie cu lectopul dupa mine. Avem wireless, 5 retele diferite.

Mananc o felie de paine Camembert cu branza topita. Sau imi fac o omleta.
Criserb se trezeste si instantaneu isi ia lectopul cu el in pat, cu un gest brusc, panicat.

Raspund la primele telefoane.  Fumez.  Ma imbrac. Il amenint pe criserb sa se duca la baie. E 10 dimineata.

Plecam la munca. Ajungem in 8 minute. Fac cafea. Deschid outlook express cu teama, dandu-ma putin in spate.

La 7-8-9…depinde de zi…plecam.  De aici pana la urmatoarea ora 0:00 se intampla multe chestii. Cea mai importanta e ca ne zicem in fiecare zi: bai, nu se mai poate…tre sa ajungem si noi acasa…trebuie sa spalam. Trebuie sa mergem la cumparaturi. Trebuie sa facem ordine, sa dam cu aspiratorul. Trebuie sa gatim ceva.

Niciodata nu reusim sa facem ce ne-am propus. Saptamana asta cu greu am reusit sa ne facem timp sa instalam un bec. Sau a fost saptamana trecuta? Nici nu mai stiu.

One Response

  1. criserb nu doarme ca un bivol, el pur si simplu doarme… acumuleaza energia necesara pt ziua ce urmeaza… tot spera ca o sa ajunga sa faca treburile alea care ni le propunem in fiecare zi. Dar… se pare ca nu doarme destul… sau ca fiecare zi ne rezerva surprize ce ne umplu timplul… sau pur si simplu starea de spirit de “mi se rupe” ma ma cuprinde.

    Nu am chef sa fac nimic… oare din cauza vremi?… oare din cauza…

Leave a Reply

