Emisiunea cu caini si pisici

Situatia animalelor de casa(pets) din SUA ma ingrijoreaza profund. Sunt foarte multe animalutze bolnavioare, unele au purici, altele capushe. Unora nu li se da apa la timp. Unii proprietari mai si bat animalutzele si sunt arestati.

Ce noroc ca exista niste oameni de treaba, platiti bine, care se duc cu salvarea dupa bietii catei si bietele pisici. Eu deja am donat 5 dolari pentru o astfel de clinica, pentru ca imi pasa ce li se intampla bietelor animale. Adica am scos 5 dolari din portofelul meu din piele de caribu si i-am depus intr-un cont din state.

Dupa ce am iesit de la banca, am vazut in strada un homeless cazut pe trotuar. Erau mai multe persoane in zona. O doamna vorbea la telefon, probabil cu Salvarea. Zicea: “dar nu misca, domnule….cum sa-l lasam aici? Chiar nu aveti niciun echipaj? Dar nu se poate asa ceva”.

Am plecat repede, speriat ca poate imi solicita cineva sa donez sange.

In pauza de masa am mancat niste fudulii de berbec. 6 fudulii, deci aproximativ 3 berbecuti. I-o fi durut?

Sambata ma duc la vanatoare de fazani. Sper sa nimeresc cat mai multi. In general nu mananc vanat, dar imi place sa fac sport si vanatoarea ma calmeaza, imi alunga stresul cotidian.

Cand ma intorceam acasa am calcat cu masina o nenorocita de pisica. Traversa neregulamentar. Mi-am murdarit o roata cu sange.

Acum ma uit iar la emisiunea cu catei si pisici. Bietele animalute!

Leave a Reply

