Interviu cu Traian Basescu

Canalia: Buna ziua, domnule Presedinte!

Traian: Ha ha ha hahahaha! Salut, Canalio!

C: Dumneavoastra chiar radeti asa? Sau va prefaceti?

T: Nu, chiar asa rad.

C: Mie nu mie se pare funny rasul dumneavoastra.

T: Dar de al lui Becali ce zici?

C: Da, al lui e chiar funny. Va e frica de rasul lui?

T: E posibil sa radem unul de altul la urmatoarele prezidentiale.

C: Si dumneavoastra o sa radeti la urma…

T: Ha ha ha hhahahaha ! Da!

C: Lumea va tot intreaba daca regretati ca ati facut un lucru sau altul. Ca l-ati numit pe Tariceanu prim ministru, ca ati facut-o celebra(tiganca imputita) pe Andreea Pana, ca nu ati demisionat. Ce regretati cel mai mult?

T: Azi regret ca ti-am acordat acest interviu. Ha hahhahha hah hhahha

C: Sunteti mucalit.

T: Ce sunt? Ce inseamna mucalit?

C: Mucalit…. inseamna ca ziceti niste chestii asa…amuzante. In fine….nu conteaza. Ha ha hahhhhah hah hhha

T: Ma imiti?

C: Da, va imit.

T: Ha ha hahhha hahah hahahha

C: De ce ati furat telefonul tigancii?

T: Nu l-am furat. A fost legitima aparare.

C: Lumea zice altfel.

T: Subiectul e mort. Am iesit la rampa cu niste declaratii in Parlament, pun de-o motiune, il dau jos pe Taricelle. Lumea a uitat.

C: Ai dreptate. Pot sa te tutuiesc, nu?

T: Da, ma, ce naiba…cum sa nu…da-l incolo de protocol. Ia zi, ce bei?

C: As bea o lacrima lui Ovidiu.

T: Musetescu? Ha ha hahhaha haha. Cred ca am ceva-ceva.

C: Vacaroiu n-a lasat nimic?

T: Ba, Vacaroiu nu bea. Chiar nu bea.

C: Ma lasi cu astea? Ce, o dai la pace cu pesedeii?

T: Cine-a zis? O omor….

C: Pe cine?

T: Pe nimeni. Las-o moarta. Pahar vrei?

C: Da-mi o sonda, ca nu-mi plac astea cu picior. Mi-aduc aminte de Vantu.

T: De ce?

C: Ca e schiop, saracu.

T: Saracu… hahhahh hahha hahahaa.

C: Auzi, tu ai net aici?

T: Normal.

C: Lasa-ma sa-mi verific si io mailu’

T: Baga.

C: Da-te, sa nu-mi vezi parola.

T: Hahhahaha hah haaha. Hai, ma da-o incolo de treaba, am baietii mei daca vreau sa aflu ceva. Vrei sa-ti pun camere in veceu, sa fac misto de tine pe forumuri?

C: Nu, lasa. Dar, ce ai voie sa faci de-astea?

T: Normal ca n-am.

C: Si-atunci?

T: Si-atunci ce?

C: Si pe ce forumuri stai?

T: Pe tuning, de-astea…

C: Aha…misto.

T: Da.

C: Pai, hai ca ma car si eu.

T: Mai stai, ma…mai bem ceva, mai povestim.

C: N-am, ma, timp. Hai ca mai trec eu intr-o zi. Pana la cat stai la munca?

T: Pana pe la 7. Dar plec si mai devreme.

C: Si io tot asa. Eventual mergem la un gratar in weekend.

T: Mergem, mergem. Sa termin si io cu astia si sa ma vad scapat. Nu stiu ce-o sa mai ramana din concediu. Dar mergem.

C: Bine, ma. Hai ca te las. Zi-le astora sa-mi dea drumu’.

T: Hai noroc!

C: Salut!

………………………………….

C: Auzi…Traiane…ca si uitai sa te-ntreb…cum e ma cu Hayssam, cu astia…?

T: Lasa, ma…ca avem timp si de astea.

One Response

  1. genial! hahahahaha

Leave a Reply

