Dirty branding

Milka.

Ma ingrijoreaza asocierea dintre ciocolata si animale. Animale cu blana mai precis. Blana e compusa din par(printre altele). Eu nu vreau sa se apropie animale cu blana de ciocolata. Ma irita ideea, oricat de aerata ar face-o marmotele alea si cu ursul ala imbecil, persecutat de marmotele nesimtite care il tin intr-o perpetua sclavie. Si il mai si sacaie: “Ursuleeee…treci la aparaaat”. Ce cauta ursul ala acolo? Il mituiesc cu ciocolata? De ce accepta job-ul ala sinistru? Ba il catapulteaza cu bradul ala defrisat, ba il folosesc pe post de scooter pe iarba.

Iar chestia si mai gretzoasa e ca marmotele iau laptele direct din vaca, fara sa-l strecoare macar de firele de par, ce sa mai zic de pasteurizare sau alte povesti cu care mizerabilele de marmote nu se incurca. It’s all about the Benjamins. Aerata my ass, btw.

Fanta

Bamboocha. Eshecoocha. Nu am inteles nimic. Dragoste? Hawaii? Bastinasi a caror unica preocupare e sa se uite dupa femei intr-un imens dolce far’ niente tropical? Copacul (vietii) nu stiu cum? Fuck off. Ambaleaz-o, scrie Fanta pe ea. O s-o beau, daca e rece. Acum 60 de ani se facea din cotoare de mere. Acum din resturi de portocale stoarse. Plus zahar, mult zahar. Fantastische!

Mac

Nu au Cola Light(sau Zero, sau O). Acum sper ca e evident ca oamenii astia chiar vor sa te ingrasi.

Holsten

Respecta legea germana a puritatii din 1500 something??? Pai la 1500 something oamenii duhneau de imputzitzi ce erau si mureau pur si simplu pentru ca aveau o carie infectata. Sau calcau intr-un cui. In 1500 si ceva ciuma era la ea acasa in Germania(ma rog…conglomeratul de burgen si burgmeisters cu leatherhosen) Rahatul se arunca direct in strada. Tetanos-ul era o corporatie respectabila Porcii misunau prin gunoaie, copita la copita cu sobolanii. Asa ca o lege a puritatii de atunci inseamna probabil: nu faceti shushu in bere. Sau poo-poo. Sau: acum berea fara soareci. Doar cu shushu de soareci. Sau cu poo-poo.

Iar reclama in care cavalerii aia ii taie mana bietului barman… hello!…daca mergeti pe ideea “oamenii se uita la reclama si vad alti oameni intr-un bar care beau nu stiu ce si speram sa faca si astia la fel(homo imitans)… poate imi vin pofte sa fiu cool si sa ma duc cu o bata de baseball in Coyote, sa comand in Holsten si daca vad eu ca barmanul nu a respectat legea puritatii germane din 1500 something (care trebuie sa fie foaaaarte permisiva)…poate fericesc vreo fundatie cu donatia unui carucior cu rotile. Cu rotile? Aha, cu rotile.

Pentru ca logica e importanta, ba chiar am putea spune esentiala in materie de ce ingurgitam, duc rationamentul meu mai departe si declar:

Eu nu voi bea niciodata Holsten, tocmai pentru ca respecta legea germana a puritatii din 1500 toamna.

10 Responses

  1. Dragul meu, eu arat atat de bine intrucat nu consum nici unul din produsele despre care tu amintesti. Nu am papat o cioco, fie ea si Milka, de…..de nu mai stiu de cand, Fanta Bamboocha – nuuu, Mac – cahhhh, nuuuu, Holsten – nu, de fapt nici un fel de alcool; nu tin. Daca vrei sa profiti de mine, poti sa-mi torni pe gat o bere:))))

  2. acest “crocobaur” este un impostor, eu, za praim minister am inventat acest nume, cer despagubiri, nu accespt asa ceva, protestez, fac urat

  3. Draga Za Praim Minister, incep prin a-mi cere scuze, desi fie vorba intre noi nu eu trebuie sa fac asta ci “posesorul” acestui blog intrucat el mi-a ales acest nume.

    Daca te dreanjeaza o sa mi-l schimb, o sa platesc despagubiri, o sa fiu sclavul tau pentru restul vietii, o sa fac…..ce-ti doreste inimioara.

  4. regret sa-ti spulber convingerea de originalitate in ceea ce priveste acest blog draga canalie dar subiectul milka + animale paroase a fost tratat de mult (si chiar de mai multe ori) in catavencu. desigur, nu atat de fermecator😛 inchei sperand ca nu credeai ca vita e asa bella incat sa primesti numai laude😉

  5. Irina, sunt convins ca baietii de la catavencu trateaza multiple subiecte interesante si probabil unele teme coincid cu ale mele. Dar e putin probabil sa ne suprapunem periculos de mult.
    Intr-adevar, vita aia vopsita din reclamele la Milka nu e asa de bella.🙂

  6. Asa, crocobaurule, toarna-ma la Praim Ministar.
    Rusine!!!!

  7. aha, deci asa stau treburile, d-voastra, canalia, ati dadut spre folosinta cuvantul inventat d mine, ati dat din fosta cualitie… rusine, rusine, sa va fie, sa bagati capul in nisip ca strutii si sa-l scoate-ti cand voi spune eu. eram pe punctul sa ma paruiesc cu saraca faptura pe care o consideram vinovata, era sa se iste o bataie d namol care se putea lasa cu consecinte grave… rusine spun, rusine sa va fie canalie.

    p.s. draga crocobaure, scuzele iti sunt acceptate.
    sunt d parere ca canalia (stiu d cacofonie) trebuie pedepsita… ca sa fie iertarea si mai iertare, te desemnez p tine sa-l pedepsesti cum stie sufletelui sau manuta ta mai mine.

  8. Asa, o chestie de fapt divers: de mai multi zeci de ani in Elvetia nu mai sunt ursi in salbaticie (chiar daca simbolul Bernei este un urs). Probabil din cauza marmotelor.

  9. aia cu legea germana a puritatii berii e de fapt Becks si nu Holsten😉

  10. De fapt: http://www.holsten.ro/
    Si tu esti de fapt mult mai bine documentat decat mine. Ca sa nu zic ca esti de fapt destept si ca de fapt mi-ai dat-o rau de tot peste nas.
    Sau ca de fapt mi-am facut-o singur, cu mana mea, luandu-ma de fapt scrisul pe dinainte.
    De fapt, nu ma mir.
    De fapt, corecteaza-ma.

Leave a Reply

