Interviu cu Gigi Becali

Canalia: Ba, Becali! Hahalero!

Gigi: De ce ma insultati?

C: Ba, asta, hahalero care esti hahalera! Cine te-a insultat?

G: Va rog frumos, daca ma luati asa, eu pun capat acestui interviu!

C: Becali! Asculta aici la mine! Am venit aici pe baniiii meeeeei….daaaaa? ia de-aici zece mii daa dolaaari si tu raspunzi la intrebari. Da? M-ai inteles? N-are cine sa ma faca pe mine! Nu s-a nascut ala sa ma refuze pa mine. Io sunt Canalia. Nu ma face pe mine unu’ ca tine.

G: Da, sigur. Zece mii de dolari?

C: Iti dau douazaci da mii da dolari, daca vrei. Douazaci da mii. Da dolari. Iti dau. Dolari. Hahahahhahahha.

G: Dar nu e nevoie, va rog, nu as vrea sa exageram.

C: Nu exageram nimic. Tu raspunzi la intrebari, da? E adevarat ca tu ai fost cioban? TU! Cioban. Ai fost cioban?

G: Da, este adevarat.

C: Aseeaaaa…. Aveai oi, da? Oi aveai…te duceai cu oile la pascut, da? cu oile!

G: Ma duceam.

C: Acuma esti magnat, da? esti magnat. Ai bani, esti smecher, ai Maybach, da? Ai Maybach, tu. Tu ai Maybach!!!

G: Am, dar ce conteaza. Nu ma afisez cu el. Sunt discret.

C: Hahahahhahhahhaahhhaahahah…baaaa…asta care minti…becali…hahalero…nu te afisezi, ai?

G: Am dat la biserici…

C: Ai dat la toti, sa te voteze pe tine, ca esti smecher, esti latifundiar tu, esti latifundiar in Pipera, da? Esti latifundiar in Pipera!! Hahahahhaha

G: Domnu’ Canalia, ce am facut am facut ca asa m-a dus capul pe mine. Am muncit, am strans. Am avut mereu bani, eu si verii mei. O sa las la nepotii mei tot. Steaua, banii, tot.

C: Hahhahhaha….la nepotii tai. Steaua ta. Tu lasi la nepotii tai cu care faci afaceri cu pamant. Si cu Armata, cu Securistii. Care faci schimburi de terenuri cu Babiuc ca la tacto pe islaz.

G: Va rog frumos sa nu va legati de tata.

C: Becali! Tu esti un prost, ma. Un prost, asta esti, tu, un prost.

G: Eu am plecat!

C: Pleaca, ma! Du-te la tine in Pipera acolo, la nepotii tai, du-te la nepotii tai.

G: O sa depun plangere la Politie.

C: Hahahhahhahaha. Ma face pe mine Politia? Hahalero care esti hahalera! Pai, ba…io dau la Politie zeci da mii da dolaaari si te baga pa tine la zdup! M-ai inteles? Pa tine. La zdup. La parnaie te baga. Politia. Hahahhahhahhhaha

G: Eu nu o sa las lucrurile asa.

C: Mai ia ba de-aici zece mii da dolaaari si pleaca din curtea mea.

G: Va doresc o zi buna!

C: Mars ma, de-aici! Hahahhaha!

7 Responses

  1. Bă, scârbă, tu ţ-ai pus asta la “top posts” de când te-a ficiurit Comanescu, bă, recunoaşte, canalie!

    Că şi eu admit, bă, ia, recunosc acilea, că am intrat numa’ că citesc la Comenascu articolele din imediata apropiere a interviurilor cu mine şi apoi nu mai reviu vreodată…

  2. Suna bine interviul…dar unul cu Elena Udrea si biletelul nu te tenteaza? :)) sau unul incendiar cu Laura :))

  3. hahalerelor….zi-le Jiji ca le zici bine!!!ba acum nu conteaza ca esti prost,destept daca ai suflet mare.O fi Gigi prost cum spun unii da daca ii ceri da nene,mori si ala te scapa!!!asa ca…hai sa ne luom de altii care sunt destepti si ai draqu!!!

  4. despre interviu ce sa spun…omu’ a vb frumos,sincer!!!iar expresia,,hahalerelor,,nush de unde naiba a zis-o ca e tare!!!bravo mai Gigi,zic ei ca esti prost da pe tine te vede Dumnezeu la cat bine faci….bravoooooooo!!!

  5. Myky, te felicit pentru optiunile tale politice. Cred ca ti se potrivesc de minune.
    Romania si Gigi Becali au nevoie de cat mai multi alegatori ca tine. La mai mare, Myky! Nu ne dezamagi!

    Becali, da-i si lui zece mii de dolari, o fi avand nevoie si el…

  6. Optiuni politice ?! H@H@HH@, serios vorbind becali e un retard, instabil, care la randul lui atrage pe langa el oameni la fel…Stoica…nu stiu ce cauta Hagi antrenor la Steaua.

  7. ha? acu’ ai meilu’ meu, deci suna-ma ca poate l-am ajutat si eu pe gigi, pretenu’ lu’ cap-de-pompa

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

