Coasa suedeza

Ieri m-a agatzat mama pe Mess, sa ma roage sa dau niste telefoane pentru ca ea e in Suedia…..Sa sun Bunicile. Bunicile mele au telefon. Deocamdata fix. E foarte posibil ca in curand sa aiba si mobil.Aveam de transmis ca toata lumea e bine, fratele meu s-a casatorit, avioanele nu s-au prabusit.

Am sunat. Am precizat cine sunt. De trei ori, cu detalii: al cui, de unde… Probabil Bunicile au o lista anume de cuvinte pe care trebuie sa le pronunt pentru a realiza verificarea amprentei vocale. De exemplu, sa zic: “eu sunt, mamaie” cum ziceam la 5 ani.

Dupa acest scurt interviu, bunicile au intrat in subiect pe larg. Cand au plecat si cand se intorc. S-a insurat? Cum a fost? Da’ tu ce faci? Te-ai mutat? Tot cu fata aia esti? De ce nu o aduci incoa’? (E foarte interesant cum bunicile mele uita chestii uzuale, dar nu uita numele persoanei cu care ma aflu in chestiuni de amor-oricat de des s-ar schimba persoana).

Bunica Marta ma intreaba cand o vizitez, ea aflandu-se in celalalt capat al Europei de Sud-Est. Probabil o s-o vizitez cand am un drum pe la Budapesta si iau un tren pana la granita, unde sta ea.

Am aflat ca Bunicul nu a fost cuminte, a stat in ograda si nu a vrut sa manance.

Mamaia, una din bunici, a stat in soare si i-a fost rau.

Nimeni nu a fost cuminte, toti bunicii au fost rai.

Fratele mamaiei vrea o coasa din Suedia. Nu e prost deloc, suedezii au probabil cel mai bun otel din lume. Dar oare mai fabrica asa ceva? Si e voie sa o transporti cu avionul, fie si in cala? Imi imaginez ce fata ar avea inspectorii la scanarea bagajului. O lama de un metru?? Pentru ce?? E o gluma? E Moartea? Acum trebuie sa caut pe net detalii, sa sun la agentia de unde am luat biletele, poate stiu ei mai multe despre transportul obiectelor taioase. Oricum, nu mi se pare potrivit ca la varsta dumnealui sa-si doreasca o coasa.

De la cealalta bunica am aflat ca a murit tatal lui Nelu. Dumnezeu sa-l ierte!

De nascut, nu s-a nascut nimeni in familie, ca…de…nu vreau sa ma insor, uite…mi-o lua frate-meu inainte….cum se poate asa ceva?

2 Responses

  1. am dat cateva telefoane, si ti-am facut rost de coasa din suedia. Te costa 259 Ron.

  2. […] cu atâta succes la înţelesul originar al blogului, însemnări de viaţă personală, ca în postarea despre bunici. Sau care să aibă o idee mai absurd ecologistă precum aceea de a mânca un astrahan (şi […]

Leave a Reply

