In asteptarea Blogariei

Ma promovez intens pe blogul lui Criserb, care are un trafic impresionant. El zice ca azi a avut 6900 de unici. Sunt mirat ca el nu a fost invitat la Blogaria. Eu am comandat si cartile de vizita cu “Canalia Suprema” si mi-am curatat lectopul, sa nu ma fac de rusine pe-acolo prin Vulgaria.

Maine incepe ultimul weekend din viata mea de dinainte de Blogaria. Sunt convins ca aceasta experienta imi va transforma radical viata.Cine ia o mana de oameni, ii duce in excursie in strainatate, se ocupa de nevoile lor primare, sociale si intelectuale?

Blogaria.

Cine iti da hotel cu wireless, sa poti face schimb de idei pe malul glorioasei Dunari?

Blogaria!

Cine te ia si te aduce si inapoi?

Blogaria!

Cine iti ofera plimbari, piscina si staruri-surpriza?

Blogaria!

Poate la anul se va numi Blograina sau Blungaria. Sau Blogrecia.

Dar in sufletele noastre va ramane cu numele ei initial. Blogaria.

2 Responses

  1. eu zic sa nu mai fii asa de credul si sa nu crezi ca tot ce zboara se mananca… o sa va duca acolo, o sa te lege de scaun si o sa te supuna la tot felul de torturi pt a scoate de la tine tot ce stii dupa care te vor arunca in Dunare. Noi nu o sa stim nimic de tine o vreme… si peste 2-3 luni te vom gasi undeva pe un mal al bratului Sf. Gheorghe. aaaaa sa nu te gandesti la prostii o sa fii viu catarat pe un butoi cu muraturi… si o sa vb ciudat… neintrebat… o sa te putem recunoaste numa dupa zambetul tau inconfundabil🙂

    Sa te pazesti de bulgari… ca ei sunt rai si pe langa multimea de castraveti pe care o poseda il mai au si pe Stoitchkov care abea asteapta sa afle totul despre fotbalul romanesc si despre …. Adrian si neamurile lui😛

    Soo… take care…

  2. Am primit invitatie la blogaria… dar cred ca e mai bine sa stau acasa si sa povestesc aventurile tale de dincolo de Dunare…

Leave a Reply

