Vulcanii

Mentionez mai intai ca scriu asezat in poang. Ma gandesc deja sa fac o categorie separata: “Scrise in poang”.

Ieri ma uitam cu Criserb pe harta si analizam in ce locuri din tara nu am fost. In legenda am descoperit simbolul pentru vulcani noroiosi. Alternativa era gloriosul oras Iasi, dar era deja 12 si nu aveam timp sa ne intoarcem.

Am sunat niste persoane de sex feminin, ca sa nu ne plictisim pe drum. Planurile A nu au functionat. Deci…au fost necesare planuri B, care au mers la fix.

Am luat fetele, sucuri, chipsuri si alte chestii de rontait. Am ajuns la Buzau, unde eu eram convins ca o sa fie un indicator de genul: “Vulcani noroiosi-x km”. Nimic. Una din fete si-a sunat bunicii, sa-i intrebe pe unde s-o luam. Uluitor, bunicii erau la un kilometru in fata noastra, tocmai se intorceau de la vulcanii noroiosi. Am oprit, ne-am intalnit cu ei. Ne-au zis ce si cum. Eu am intrebat de restaurante pe un ton foarte serios, ca si cum de-aia ma duceam.

Am ajuns la vulcani. Peisaj selenar? Minune a naturii? Aiureli. Niste bolboroseli in namol. Si btw…Romania e plina de peisaje selenare foarte asemanatoare cu ala.

Eu m-am dat pe mana cu noroi, sperand ca miliardele de pensionari de acolo sa creada ca apreciez proprietatile curative si sa inceapa si ei sa se dea cu namol, transformand vulcanii intr-un nou Techirghiol.

Un paznic de acolo ne-a zis unde sunt “adevaratii vulcani noroiosi”. Ne-am dus si acolo. Asa e, e mult mai frumos, sunt enormi aia de-acolo. Cei din rezervatie sunt niste facaturi, niste oribilitati pentru turisti. Adevaratii vulcani noroiosi sunt absolut formidabili. Nu va spun unde sunt, sa protejam flora locala de fauna bucuresteana.

Ne-am intors in Bucuresti, am luat planurile A de acasa si am iesit la Irish Pub de pe Titulescu. Nu era muzica. De ce? Pentru ca era duminica seara. Whatever. Am baut primul Long Island Ice Tea en mi vida. Nasol. Prefer un Pinot Noir.

3 Responses

  1. planurile A? care nu au functionat ziua? :)) mai sa fie

  2. hmm…eu ieri am vazut curcubeul acela superb care aparuse la unirii…wow!o intrebare longisland ice tea e cel ku aroma d cannabis?
    btw,am si eu blog http://curlychinadoll.wordpress.com/:D

  3. imi vine greu sa cred ca daca ti-ai rupt masina pana la noroiosi, ai gasit niste bolboroseli; asta, in cazul in care nu te asteptai la niagara.

Leave a Reply

