Interviu cu Iulian Comanescu

Canalia: Buna ziua, tovarase Comanescu!

Comanescu: Tovarase Canalia! Stindard glorios al luptei noastre! Intaiul blogger al patriei! Va multumesc ca ati acceptat sa-mi luati acest interviu.

Canalia: Comanescu! Te rog io mult de tot sa termini cu chestiile astea! Ti-am zis ca nu vreau sa fiu lingusit!

Comanescu: Dar, tovarase…

Canalia: Niciun tovaras, tovarase! Cine te-a pus sa scrii despre mine pe hotnews?

Comanescu: Nu m-a pus nimeni, jur, pe onoarea mea!

Canalia: Bine, Comanescule. Fii atent la mine! Scrii pe blogul tau ca nu ti-am dat niciun ban! Ma-ntelegi? Nimic! Zero!

Comanescu: Asa fac, Majestate!

Canalia: Ti-am citit blogul azi. Scrii binisor!

Comanescu: Ne straduim, ne straduim!

Canalia: Tu ce parere ai, Comanescule de concertul Rolling Stones, ca vad ca e lumea panicata, vor toti bilete.

Comanescu: Vreti adevarul?

Canalia: Normal.

Comanescu: E o rusine, tovarase! O rusine si o pata pe obrazul Romaniei. E picatura care va umple paharul.

Canalia: De ce, Comanescu? Ma sochezi…

Comanescu: E prea de tot. In Romania vin doar luzari. A venit Tiger One, a venit Van Damme, a venit Tyson, Michael Bolton, Michael Jackson. Acuma vin Alice Cooper, Rolling Stones. M-as mira sa nu moara vreunul pe scena, la varsta lor.

Vedetele adevarate ocolesc Romania, vin doar astia care nu mai sunt cunoscuti la ei. De exemplu Vanilla Ice. Pai Vanilla Ice e terminat de 20 de ani. Iti vine sa razi. Nu m-as mira sa aud ca vin Milli Vanilli si ProTv-ul face tam tam.

Canalia: Dar a venit George Michael.

Comanescu: Si nu s-a dus nimeni. Au vazut ca nu vine lumea si au zis: intrarea libera, sa umple stadionul. Haideti, tovarase, stiti foarte bine ca la noi merge altfel. N-ai sa vezi la noi concert adevarat! Da’ manele sunt peste tot.

Canalia: De ce crezi ca se intampla asta?

Comanescu: Nu stiu. Asa suntem noi romanii, ne plac chiciurile.

Canalia: Ce proiecte de viitor ai?

Comanescu: As vrea sa va fac o statuie.

Canalia: Comanescu!!!

Comanescu: Tovarase Canalia! O sa dea bine, o sa vedeti.

Canalia: Sa zicem ca aprob. Unde ai pune tu statuia aia cu mine?

Comanescu: Pe Otopeni.

Canalia: De ce pe Otopeni?

Comanescu: Sa se vada mare, din avion!

Canalia: De ce faci misto de mine, Comanescule?!

Comanescu: Va rog sa ma iertati. Am vrut sa fac o gluma.


Canalia: Bine. Te iert. Dar nu uita: dai dezmintirea cu banii! M-ai inteles? Sa nu avem discutii!
Comanescu: Am zis ca dau. Eu sunt om de cuvant. Aveam si eu o rugaminte la dumneavoastra… daca mai stiti…v-am mai zis eu mai demult….
Canalia: Zi!
Comanescu: Nu ma puneti si pe mine in blogroll?
Canalia: Te pun, ma, te pun. Ti-am promis, te pun. Ce sa fac? Nu scap de voi deloc. Toti, domne, vin sa ma roage. Da-mi si mie un link, pune-ma in Blogroll, zi si de mine ceva la matale acolo….
Comanescu: Va rog io…
Canalia: Te-am inteles, ma, gata. Te rezolv. Te fac om! Sa-mi mai iesi mie din cuvant de acum inainte!
Comanescu: Sunteti mare, Tovarase Canalia! Mare! Si aveti grija de noi, astia mai mici! Sa va dea Dumnezeu sanatate!
Canalia: Sa-mi dea!

7 Responses

  1. da chiar asa, tovarashe, interviu cu un bampir sau interviu cu comanescul asta de care zici matale aicea, cam acelasi lucru, amandoua lucrarile despre anonimi, anonimi care in final, prin fenomenul cel mai pur de parazitare, ajung sa beneficieze de publicitatea reflectata de lucrarea in sine.

    Suntem o natie de bampiri care nu fac altceva decat sa paraziteze orice canalie ce le apare in cale. Halal evolutie!

    La mai multe canalii tovarashe!

  2. Multumesc pentru sprijinul acordat. Pentru mine vei ramane intotdeauna un anonim!

  3. Tovarase, fie-ti mandra steaua din frunte, ai uitat de Depeche Mode si de Shakira (asa se scrie?). Astia nu prea sunt looseri, merg bine si pe afara, desi sunt mai batriorii cei dintai, mai produc noutati, evlueaza, exlporeaza etc.

    Si sa ma ierti ca te comenteaz deabia acum, o sa se mai intample.

  4. […] Canalia îmi ia un interviu aici, desigur din axonii ei curentaţi, şi mă somează să dezmint că am luat bani ca să-i promovez […]

  5. Coane… domnule… nene… mister.. bai tovarase… toti laurii !!!

  6. Multumesc, multumesc.
    Merit tot ce ziceti dumneavoastra. Tot.

  7. Canalie ce esti :))))

Leave a Reply

