Lexya

Lexya e persoana pe care o luam de la munca sau de acasa, o plimbam si o ducem inapoi ca pe bibelou. E mereu undeva in spatele meu si eu ii mai dau din cand in cand scrumiera sau arunc sticle goale de Ice Tea la picioarele ei, chestie care o panicheaza, zice ca nu mai are loc in masina. Fiind mica, fumeaza tigari mici (Nanotek, mai nou).
Scrie rar. Postul se umple imediat de comentarii, ceea ce inseamna ca ar trebui sa scrie mai des. Un post e ca un nou transport de provizii pentru niste bieti nefericiti cantonati la Polul Sud.

Eu o invidiez pentru prietenii ei. Dupa cum bine se stie, canaliile nu au prieteni, ducand o viata solitara.  Totusi, uite ca se mai gasesc cate unii care sa inghita o canalie asa cum e ea/el. Nu zic ca Lexya m-ar putea inghiti pe mine fizic, asta ar fi o imposibilitate, ca falsa palarie a lui Exupery despre care el zicea ca e un elefant inghitit de un sarpe boa, asta doar ca sa socheze.

In general se imbraca “sport”-asa zice ea la blugi si tricou/bluza/hanorac. Eu, personal, le zic pijamale, pentru ca mi se intampla des sa dorm in tinute de acest gen. Uneori se imbraca sexy, momente in care prefer sa plec fara un motiv anume, fiind incapabil sa fac o asociere intre cele doua notiuni.

Intotdeauna dezarmata de argumentele mele absurde, rautacioase si canalice, intra in conversatie doar cand are ceva temeinic de spus, ceva cu care sa ma prinda, sa ma incolteasca, sa ma jumuleasca de penele cu care ma impodobesc singur.

Este imposibil sa prinzi o canalie, pentru ca stie toate regulile tocmai in ideea de a le incalca.

In rest, Lexya e in general cuminte si ascultatoare, mai putin cand e ea insasi, ceea ce ii dorim din toata inima.

4 Responses

  1. :)) cu fricutza las un coment in miez de noapte desi am jurat de vreo 3 ori ca nu iti mai comentez post-urile. Esti mereu o canalie si te iei de mine, dar nu ma pot abtine. Cu nasu in carti de licenta, cu gandul departe in zari si uite cum mi-ai facut sa rad la 2:19 AM.
    Lexya iti zice inainte de a adormi (tu, nu ea, ea nu doarme niciodata): “pana si Canalia are prieteni, unii mai mari, altii mai mici, iar prietenia nu e niciodata direct proportionala cu > lor.”
    Noapte buna copii si canalii, uneori ambele🙂

  2. […] Prefer doar sa traiesc momentele zambarete si ma bucur de ele fara sa le mai relatez. Am insa canalii de prieteni talentati care se pricep mult mai bine sa le contureze haios, nemaivorbind de o alta […]

  3. Deci tu esti prietenul meu cel mai mic, nu? Si in acelasi timp unul dintre marii mei prieteni. Bine bine.
    Azi te menajez, ma port frumos.
    Dar maine…. 😀 watch out!

  4. :)) daca ma mai prinzi maine😛

Leave a Reply

