3,2,1… Blogaria

Evenimentul definitoriu al existentei mele, respectiv plecarea in Blogaria, e la doar o ora distanta.

Mi-am facut bagajul de aseara, mi-am pus telefonul sa sune la 8:30. La 6 fix m-am trezit, speriat ca poate am uitat sa setez alarma corect. Evident, nu am mai putut sa dorm. M-am invartit prin casa, am verificat de 30 de ori lista cu ce trebuie sa am in bagaj, m-am spalat, am mancat, am fumat, am baut cafeaua, am spalat niste rufe, le-am pus la uscat. Acum ma plictisesc de moarte. Verific iar mailul, sa vad daca am trimis confirmarea. Am trimis-o. Ma calmez. Calculez din nou cat imi ia sa ajung de aici pana in Piata Revolutiei. 8 minute. Vreau sa ajung mai devreme, sa prind loc la geam, eventual in primele randuri. Vreau sa fiu echivalentul puicutei bune care sta invariabil in primul rand de scaune in orice autocar din Romania.

Ma gandesc daca sa-mi iau pasaportul sau doar buletinul. Imi iau doar buletinul, ca sa sfidez trecutul meu comunist, cand iesirea din tara pentru un mic shopping la bulgari sau la unguri putea la fel de bine sa fie o plecare definitiva, formalitatile erau identice. Probabil chiar se prezuma ca nu te mai intorci.

Bagajul meu, incluzand lectopul, are aproximativ 5 kg. Satisfacator. Mintea mea fuge cu 20 de ani in urma si mi-l amintesc pe tata aranjand si indesand bagajele in portbagajul Daciei inaintea plecarii la mare, la bunici, la munte, oriunde. Asta era atributia lui. Bagajele totalizau 100-200 de kilograme, in functie de destinatie. Evident, o canistra de benzina in colt.

Cat progres! Cat volum acum, in noile masini! Hainele au dimensiuni mai mici, mai ales cele de femei. Ceea ce ma duce cu gandul la femei.

Ei, gata. E timpul sa plecam. Criserb, soferul meu personal, e deja la usa.

One Response

  1. […] si acum ce au scris si altii, cu ironiile de rigoare: Zoso, Iulian Enache, Canalia, Cetin, Visurât, Lovingvama si mai ales Iulian Comanescu cu cele mai bune concluzii (am uitat pe […]

Leave a Reply

