Ce mai e nou

Jeg, cel mai bine facut barbat pe care il cunosc, ma invita in “scarba”, cum imi zice el, la multiplele lui petreceri din Bucuresti. Joi nu pot sa merg, ca sunt la munca. Vineri… e si mai complicat. Ar trebui sa fiu in trei locuri in acelasi timp. Dar nu ar fi prima oara si sunt convins ca ma descurc.

Azi am fost acuzat de xenofobie, rasism si alte minuni. Ei, in cazul asta declar ca sunt jidan si daca va mai luati de mine inseamna ca sunteti antisemiti, ca negati Holocaustul si ca e posibil sa faceti puscarie pentru asta.

Nu mai am somon din Suedia, ceea ce e tragic si dureros. Sunt in sevraj.

Mi-am dezvaluit identitatea secreta (nu, nu sunt Batman) unor bloggeri.

Lucrez la un nou interviu.
Parintele Confetie are blog.

One Response

  1. Bagă, bagă, aştept cu interes interviul!!!

Leave a Reply

