Adevaruri

Zoso analizeaza articolul “scris de Mihaela Filip” . La ahi TV apar materiale suplimentare. Visurat declara si el ce-are pe suflet. E o serie intreaga de marturisiri, revelatii si acuze.

Pentru ca ma simt vinovat, vreau sa marturisesc aici tot adevarul despre aberatia de articol despre Neogen.

Acel articol este aproape integral opera mea.

Cei 10.000 de unici, cele patru bloguri, toate acestea au fost soptite de mine la urechea Mihaelei la o terasa in Ruse. Fusese sunata de un tip, Eugen, parca. Eugen ii cerea detalii si ea s-a uitat la mine, solicitandu-mi ajutorul din priviri. I-am spus sa-i transmita urmatoarele: ca in Romania sunt 4 bloguri mai importante, si anume: visurat, piticu, zoso si canalia. Si ca aceste bloguri sunt citite zilnic de vreo 10.000 de oameni. Si ca asta e audienta agregata a blogurilor romanesti(asta n-au mai scris-o). M-am inclus si pe mine ca sa-mi fac reclama si ca sa dau o lovitura, aparand in Business Standard, ca sa atrag atentia spre competente, atributii si indatoriri de serviciu.

In articol apare intr-adevar sintagma: “Dintre bloggerii vizati, primii patru au aproximativ un total de 10.000 de vizitatori unici pe zi”. Probabil le-a fost lene sa scrie si numele, sau Eugen nu si-a notat bine. Dar…tot e o victorie ca am reusit sa inserez in business standard ce am vrut eu, prin pura manipulare.

Chestia cu inserarea linkurilor contra 20 de centi pe click tot eu i-am dictat-o. Ea a inteles ceva, a zis altceva lui Eugen si Eugen a dat mai departe cu totul si cu totul altceva. Asta nu trebuie sa ne doara foarte tare, pentru ca oricum cititorii business standard, si anume tantza, veta, marghioala, sevastitza, eufrosina, mache, lache, ianche, tache si pache oricum nu pricep ei nimic. Si oricum chestia nu-i priveste decat pe Neogen si pe bloggeri, asa ca business standard mai bine scria un articol de genul: “teambuilding la bulgari. Cruda realitate a preturilor mici. Romania teritoriu de rahat, imens cos de gunoi”.

Parerea mea despre jurnalista Mihaela Filip e in general buna. Singura chestie negativa pe care am remarcat-o la ea este ca are coapsele putin cam groase. In rest e ok. LovingVama n-are gusturi proaste.

5 Responses

  1. Aoleu canalie mai esti :)) Tot tu l-ai dat in gat si pe Zoso sa iti fie rusine…pardon sa iti fie de bine si la mai multi vizitatori.

  2. Vai, mulţumesc😀
    (acuma râd ca prostu… de fapt râdem, eu şi colegul meu) :))
    Mihaela, săraca, cred că e speriată de p…i bombe, de s-a dus la culcare (singură!!) la ora 11 seara…
    Sunt curios dacă ea citeşte blog-urile🙂

  3. Ou, giiiizăs!
    Şi… coapse groase? =))

  4. Văd că ai moderat comentariul meu. Dar trebuia să laşi strike-ul pe p..i🙂
    Altfel nu mai are farmec :))

  5. LovingVama: nu pot, ca am o cititoare de “sase ani zumate”.🙂 Pe bune.

Leave a Reply

