Clisura Dunarii

Pentru ca eu si Criserb nu vazuseram niciodata Clisura Dunarii, nici Cazanele, nici Portile de Fier, ne inteleseram noi sa dam o fuga pana acolo, in scopuri atletico-narcisiste. Lui Socrate i-ar fi placut.

Ambii la bustul gol, ne imbarcaram in masina lui Criserb. O lasaram pe WhiteHead acasa, apoi…autostrada…30 de minute pe ceas. Pitesti-Craiova…habar n-am. Oricum, pana la Timisoara si inapoi 15 ore 30 minute, media de 86 km/h. Ioana, partenera noastra de calatorie, sub forma vocii din gadgetul de navigatie, ne avertiza din 3 in 3 minute: “Ati depasit limita de viteza!” Limita de viteza era setata cu 50km/h peste limita de viteza legala. La un moment dat, am fost convins ca Ioana o sa ne spuna: “Ati depasit orice limita!”.

In Romania se construiesc drumuri, puteti sta linistiti. Cam in 10 ani o sa avem super drumuri. Si autostrazi. Eu m-am convins de asta. Eu si Criserb suntem un fel de inspectori.

Am facut o singura pozDecebal fakea, pe care o va pune Criserb pe blog. E cu un fake, un kitsch sinistru cu Decebal. Made by dl. Dragan Fecit. Ciudat nume…Fecit.

Dunarea e fantastica, iar Clisura spectaculara. Stelele se vedeau clar, multumita totalei lipse de civilizatie. Nici masini, nici case, nici oameni. Nimic. Dunarea, stele, luna si o vrabie nenorocita peste care am dat cu masina si ne-am speriat. Acum masina are o dara de sange pe ea.

In schimb, pe malul celalalt, adica in Venezuela, erau lumini, sosele, case. Civilizatie si confort. Probabil drumul de pe Clisura e lasat in mod special neasfaltat(PENTRU CA E NEASFALTAT!!!) ca sa deruteze posibilii imigranti din Venezuela vecina. Acestia cred probabil ca Romania e o tara nasoala, unde totul merge prost, ceea ce e total fals.
La intoarcere, eu m-am distrat facand semn tuturor masinilor care veneau din sens opus sa incetineasca pentru ca ar fi un radar. Toti incetineau si multumeau. Probabil am salvat cateva vieti astazi. Cred ca Politia ar trebui sa angajeze astfel de persoane, care sa se plimbe pe soselele cele mai rau famate, facand semne din faruri. Lumea ar incetini, soselele ar fi mai sigure. Dar…evident, Politia Romana este compusa din prosti fara imaginatie, altfel nu ar fi atatea bancuri cu politisti prosti si lipsiti de imaginatie.

Noi eram convinsi, in prostia noastra, ca ajungem la munca azi pe la 12. Fals! Stupid! Cum sa ajungem? Era imposibil.

N-am mai ajuns si cerem scuze conducerii pe aceasta cale. Speram ca nu ne-a disparut Ice-Tea-ul din frigider.

Eu am ratat si o intalnire importanta astazi. Din nou, scuze. Chiar am crezut ca e vineri.

2 Responses

  1. trebuia sa mergeti in Svinitza, unde sunt multe flori pri gradinitele sarbilor si unde au dulceata de smochine (de altfel, e si-un festival al smochinelor in fiecare an), si la Dubova, unde cea mai scumpa cafea e 0,5 roni. si e buna. sau in satul Pescari, unde s-a facut ce mai mare contrabanda cu benzina pe timpul embargoului, sau la Moldova Veche/Noua, unde cea mai buna pizza e “la vatra, adica la cuptor electric” (citat din vorbele ospataritei)

  2. […] am facut o excursie rapida pana la Timisoara intr-un scop […]

Leave a Reply

