Burlac?

Ieri, pe la ora 11 pm, am primit un telefon foarte interesant. O voce care semana cu a prietenei mele imi spunea tot felul de chestii. Mi-am dat seama dupa vreo 4-5 replici ca e vorba de o parasire. Fiind foarte confuz (Clisura Dunarii si retur), nu intelegeam mare lucru. Asa ca scriam ce auzeam in telefon si ce ziceam eu(nu ziceam mare lucru, doar: ihim, mda, da, asa e, mda etc).

M-a rugat frumos, amenintandu-ma cu moartea, sa nu dau nimic pe blog daca am vreun respect pentru ea si daca nu vreau sa sufar niste chestii pe care nu le pot reda aici (dar implica spitalizare).

Cum eu deja scriam replicile direct in editorul de wordpress, n-am putut sa zic altceva decat: da.

Numai ca eu, fiind o canalie si neavand respect pentru nimeni si nimic(cum bine zice mama), vreau sa dau si dau.

Dupa ce am fost parasit, mi s-a spus ca daca ma voi maturiza vreodata (adica daca o sa am “relatii”?) sa o caut, chestie absolut lame. Parasirea trebuie sa fie definitiva, altfel taci si nu mai strici cheful omului cu texte aberante de genul: puteam sa ma intalnesc si cu altii. Nu stiu de ce nu era clar ca poate, din moment ce eu ma intalneam (frecvent-ba chiar mai des decat cu ea) cu altele, nefacand un secret din asta. Deci, nu mi-e clar daca am fost parasit complet sau nu. Eu asta mi-as fi dorit, ceva categoric, asa cum vad eu lucrurile din punctul meu de vedere din care ma uit eu acum la situatie.

Am fost acuzat ca nici nu imi pasa ca sunt parasit. Honey, am o consistenta experienta in domeniu. Nu imi pasa de nimic, de fapt. Nici de mama, se pare, dupa cum bine poti sa vezi. Si vorba aia…e mama.

Pentru linistea fostei mele prietene, declar ca am uitat absolut tot ce a insemnat relatia noastra si nu am de gand sa divulg nimanui chestii intime pe care le-am constatat la ea.

Concluzii:

-am fost parasit pentru lipsa de interes, lipsa de respect, lipsa de maturitate, lipsa la apelul de seara

-am fost parasit in lipsa (pentru ca mi-a fost lene sa ma duc pana acolo-chef lipsa)

-incepand de astazi sunt single, chestie care o bucura mult pe colega mea Dana, care abia asteapta sa profite de inocentzele mele si care imi spune ca i-am lipsit.

-desi parasirea presupune o lipsa, nu-mi lipseste nimic, iar cand eram cu ea aveam o lipsa, ceea ce ducea la lipsa mea

-duc o viata lipsita de lipsuri.

11 Responses

  1. Să fie într-un ceas bun!😀

  2. Am fost admonestat ca scriu chestii personale pe blog si ca umilesc oameni in public.
    Ce pot sa zic? Sunt o Canalie.
    Si…de unde stiti voi ca e reala chestia? Poate e o inventie de-a mea. Nu?
    Errm…nu!😀

  3. Nu se poate spune ca umilesti oamenii in public, nu ai dat nume poze si nici detalii intime.
    Se poate spune ca ii ranesti insa, pentru ca stii ca ea citeste …
    Ai fost sau nu o canalie in situatia data? …
    e doar o chestiune de decizie

  4. Chiar nimic picant Canalie?
    P.S. Numele si pozele sunt specialitatea mea… canalie tu sa nu imi furi ideea😛
    P.P.S. Acum nu te mai poate omori… ca ai dat totul pe blog, cred ca gaseste alta cale de tortura… ai mare grija🙂

  5. Risti sa devii o canalie veritabila si nu e un compliment… Joaca de-a canalia devine serioasa…

  6. Lexya: da, stiu ca citeste si ca ii e sila de faptul ca am scris. Eu consider ca n-o sa-i prinda rau in viata episodul asta.
    Criserb: detalii picante? Inteleg la ce te referi, avand in vedere ce ai postat azi in site… http://www.criserb.com/blog Pot sa-ti spun ca nu e cazul.
    Kozo..te-am adaugat in lista de messenger, btw.
    In cazul in care esti femeie iti spun: da, sunt o canalie veritabila si nu ma joc, nu e printre ocupatiile mele.
    In cazul in care esti barbat iti spun: esti un poponar. Ceea ce nu e rau.

  7. Criserb: detalii picante? Inteleg la ce te referi, avand in vedere ce ai postat azi in site… Pot sa-ti spun ca nu e cazul.

    Asa se scrie corect blogare😛 iar “nu e cazul” spune multe😉

    Aproba daca ai chef😛

  8. nu o sa ma gasesti cu id-ul asta pe messenger😉

  9. nu o sa-i prinda rau deloc, nu era suficient ca ne e atat de greu sa avem incredere unii in altii, acum mai luam si lectii de neincredere …
    tot noi alegem ce fel de lectii decidem sa le dam oamenilor din viata noastra
    ca prietena buna, a ta o sa tin intotdeauna cu tine, chiar daca simt uneori nevoia acuta sa-ti dau una dupa ceafa
    ca si femeie, in locul ei, nici nu ti-as mai citi blog-ul, pe principiul a taia un rau de la radacina
    take care my friend🙂

  10. Si daca ea nu-i mai citeste blogul, doar nu crezi ca-i si pasa canaliei, nu?😉

  11. Daca aveti impresia ca nu o sa-mi mai citeasca blogul, va inselati.
    Recent am descoperit ca si o alta fosta prietena, care era chipurile furioasa de-a dreptul pe mine imi citeste zilnic blogul.
    Sunt o canalie irezistibila.

Leave a Reply

