Mama

 Iata cat de lame pot sa fiu! Sa stau de vorba cu propria mama, pe Messenger, in loc sa ma vad cu prietena mea.

Mama Canaliei: “(numele meu real)”
Canalia: da
Mama Canaliei: ma ” ignori ”
Canalia:🙂
Canalia: ma citesti?
Canalia: esti in publicul meu tinta?
Mama Canaliei: imi pare rau ca am facut asa o “canalie”
Canalia: a, da?
Canalia: bine
Canalia: pa
Canalia: acuma vorbeste singura
Mama Canaliei: cum asa ?
Mama Canaliei: iti doresc sa nu ajungi sa vorbesti si tu ca mine- singura
Mama Canaliei: va veni ziua cand iti vei aduce aminte cuvintele mele
Mama Canaliei: ma rog pentru tine sa-ti dea Dumnezeu minte si intelepciune sa poti sa judeci mai bine decat acum si sa ai si tu frica de ceva, sau cineva
Mama Canaliei: sper  sa traiesc ziua cand  vei  judeca mai bine ca acum lucrurile
Mama Canaliei: nu te lasa furat de val
Mama Canaliei: trezeste-te la realitate
Mama Canaliei: tu nu ai  pic de respect pentru parintii tai
Mama Canaliei: si pentru nimic
Mama Canaliei: nu asa te-am crescut
Mama Canaliei: ai avut intotdeauna suflet bun
Mama Canaliei: ce s-a intamplat cu tine ?

6 Responses

  1. Si, cum s-a terminat conversatia? Mama ta a iesit prin monitor si te-a urecheat bine de tot, asa-i?😉

  2. Mama Canaliei: iti doresc sa nu ajungi sa vorbesti si tu ca mine- singura
    Mama Canaliei: va veni ziua cand iti vei aduce aminte cuvintele mele

    Parca o aud pe mama … de cele mai multe ori ma scoate din rabdari si tip la ea. Apoi brusc intru fara sa vreau in pielea ei si-mi vine sa plang … toti suntem canalii in anumite momente … de realizat cu adevarat, realizam tarziu. Daca nu te-a urecheat ea, o fac eu cu prima ocazie🙂 si pentru ea, si pentru a mea, si pentru mamele din lumea intreaga🙂
    pups

  3. Seamana cu discutiile dintre mine si fi-miu, zis si Bestia (sau Bestia paroasa, functie de anotimp). Pina acum nu le-am vazut postate nicaieri.
    Eu am blog, el n-are – avantaj io:)

  4. Stimata doamna Iguana,

    Nu sunt surprins ca aveti un fiu denumit Bestia, dar sunt surprins ca Bestia e uneori si paroasa. Ce naste din Iguana are par, chiar si functie de anotimp?

    Daca aveti blog, de ce nu ni-l prezentati si noua? Poate va adaug la mine in blogroll. Sau LovingVama in al dumnealui.

    Sa stiti ca puteti avea aceleasi discutii si cu mine. Intotdeauna am vrut sa diversific sursele de enervare.

    Ma puteti adauga in lista de messenger: ID : canalia_suprema

    Sunt online rar de tot, dar mai intru sa citesc offline de temps en temps.

  5. La bestii, “paros” este un superlativ, nu un atribut descriptiv relativ la pilozitati, cum gresit ar putea crede neinitiatii.
    Cum sa-ti descriu eu mai sugestiv? Ca “imputita” linga “tiganca” :))
    Ma bucur sa aflu ca ai avut mereu suflet bun, ma bazez pe asta.

  6. Si ce fel de superlativ, absolut?🙂
    Daca am suflet bun sau nu intrebati-o pe mama, care mi-a zis azi sa uit ca am o mama (ceea ce ma face orfan?)
    Multumiri pentru divulgarea identitatii blogarice.
    Probabil ca o sa va citesc.

Leave a Reply

