Singur

Azi am fost parasit de prietena si abandonat de mama(m-a sunat sa-mi spuna sa uit ca am o mama-ceea ce m-a dezamagit teribil; m-a dezamagit si prietena, dar mai putin, ca de la ea ma asteptam la un asemenea gest).

Ce presupune aceasta noua situatie? Ca ma imbat de draci? Nu. Ca ma sinucid? Nu. Ca plec intr-o excursie in Grecia?Nu, ca nu are nicio legatura. Apropo de “nicio”, ma enerveaza noua grafie-care denota adaptarea limbii romane la prostia si lipsa de  educatie a romanilor contemporani, dar o respect, ca sunt citit si de cativa contemporani de-astia si nu vreau sa aiba disconfort pe blog.

6 Responses

  1. E voie, Canalio, si-ntr-un fel si-n cel’lalt

    Nici o sau Nicio… E bine cum vor muschi-ti canalici…

  2. Na, ca ma deconspirai oleaca, fara vrere… Pff, I R A Boot!

  3. vad ca 22 a fost o zi plina pt unii,,, eu incerc sa-mi aduc aminte ce am facut in ziua aia si nu reusesc deloc…
    da’ ma rog,, ce voiam sa te intreb e ca – sora ta ce a zis?
    eu, ca sora de frate, stiu ca-n adincu inimii ei, nu te-ar lasa singur, chiar si cind mama ta te reneaga

    – scuze ca am umplut comentariul de virgule da’ acu citeva luni cineva mi-a spus ca nu stiu sa le folosesc, ceea ce, bineinteles, nu e adevarat –

  4. abia acu cind vad ca postarea mea fost scrisa pe 23rd, imi dau seama ca 22 a fost ieri, da’ eu credeam ca a fost luni, da’ nu mai zic de ce, si ieri stiu ce am facut, da’ nu mai zic aici.

  5. Mishwu, sau Me-Shoe ( ca asa vor muschii mei canalici):
    Nu am nicio retinere in a afirma ca banuiesc ca nu ai niciun disconfort pe blogul meu.
    Ce ai spus tu nu e nici o regula gramaticala, nici o chestie de bun simt(cele doua incep deja sa se excluda in limba romana).
    Ce ai scris tu mai sus nu e nici un comentariu pertinent, nici un sfat demn de luat in seama.
    Nu am niciun motiv sa trec cu vederea si nicio retinere in a-ti da aceasta mica lectie de gramatica, pe care sper ca ai priceput-o.

  6. Soru-mea Anda nu s-a pronuntat inca in privinta renegarii mele de catre propria mama, insa cu certitudine e de aceeasi parere cu fosta mea prietena in privinta despartirii, ele avand viziuni practic identice, intrucat reprezinta una si aceeasi persoana, “soru-mea Anda” fiind un eufemism.
    Mi-a placut chestia cu virgulele. Foarte amuzant.

Leave a Reply

