Ursul terorist

Un atentat grav la siguranta Statelor Unite a avut loc ieri pe teritoriul Romaniei. Un urs “terorist” a atacat un grup de cetateni americani, veniti aici sa ne fure petrol din conducte. Ursul, dupa parerea mea un mare patriot, a atacat cand se asteptau mai putin, lovind puternic in gatul necredinciosilor. Detalii pe larg aici.
Nu m-am putut abtine si i-am luat un interviu. El mi-a zis ca e in exclusivitate pentru Canalia si eu am incredere in el. Parea un urs de cuvant.

Canalia: Buna ziua, domnule Urs!

Urs: Spune-mi Danut.

C: Danut? Dar care e numele dumneavoastra real?
D: Fii serios!

C: De ce ati comis atentatul? Ce revendicari aveti?

D: Prietene, trebuie sa dam de inteles porcilor de americani ca nu le mai merge asa. Asta e furt pe fata. I-am surprins fotografiind sondele. Trebuie luate masuri.

C: Credeti ca americanii reprezinta un pericol pentru Romania?

D: Omule, au baze pe teritoriul nostru. Sunteti orbi!

C: Bine, dar suntem aliati…NATO …

D: Vezi, despre asta vorbesc si eu. Cu irakienii nu erau aliati? Cu Iranul la fel. Cu Afghanistanul la fel. Deschide ochii!

C: Eu cred ca sunteti putin panicard. Si extremist.

D: Si tu esti o canalie americanofila.

C: Americanii sunt cool.

D: Americanii sunt adevaratii teroristi ai planetei.

C: Si ce aveti de gand sa faceti?

D: O sa-i atac, o sa-i hartuiesc, o sa-i fac sa inteleaga ca trebuie sa stea la ei acasa, nu sa vina la noi la furat, cum au facut cu altii.

C: Nu vi se pare o cauza pierduta? Americanii au puterea.

D: Nu si aici. In muntii astia sunt invincibil. Nu ma pot gasi.

C: Eu v-am gasit foarte usor. Sunt indicatoare: “Atentie, ursi!”

D: Sunt puse de mine, sa derutez. Asa mi-a cazut in capcana si spioanca aia pe care am aranjat-o ieri.

C: Bush v-a declarat razboi.

D: N-are decat. Retardul!

C: Credeti ca e prost?

D: Prietene…tu l-ai vazut? L-ai auzit?

C: Aici m-ati prins.

D: Romania e plina de spioni. Peace Corp Volonteers? Ha! Spionaj.

C: Credeam ca sunt profesori.

D: Naivi! Naivi!
C: Sunteti multi? Sunteti organizati?

D: Suntem cateva mii. Avem iscoade in Brasov, care monitorizeaza traficul. Avem parteneriat cu ursii unguri din Harghita, care scormonesc si prin gunoaie, daca e nevoie, ca sa obtina informatii. Comunicam. Vom invinge.

C: Se spune ca va tineti adeptii in ignoranta.

D: Morrrrrrrrrrrr cand aud aberatiile astea. Eu am facut o facultate. Bine, la particulara. Dar totusi… Si multi ursi de-ai mei au profesionala. Avem si o divizie speciala, niste ursi care au facut un stagiu la circ. Baieti zdraveni, atletici. Dar greu de controlat. Ei sunt Fatah-ul meu.

C: Sunteti afiliati la vreo formatiune mai mare, internationala? Aveti o structura organizationala de tip “celula”?
D: Nu. Baietii au facut un club de bridge… Twenty-first century bears. Dar mai departe nu am mers.

C: Nu va e frica?

D: Frica ne tine in viata.

C: Cum reusiti sa hibernati?

D: Incalzirea globala ne-a furat si placerea asta. Si cine o produce?? Americanii! Morrrrrrrrr cand ma gandesc!!!!!

C: Din pacate trebuie sa va las. Va multumesc pentru interviu si va urez succes.

D: Bine. N-ai niste tigari? Sa-mi lasi si mie vreo doua.

C: Va las pachetul.

D: Mersi. Oooo! Marlboro! Fain! Sa traiesti!

3 Responses

  1. Domnule Canalie postul dvs despre Bamse m-a binedispus major. Ma inclin in fata faptului ca ati imbunatatit o stire deja amuzanta.

  2. F tare frate! Iti recomand episodul din southpark cu man-bear-pig pentru un raspuns interviului tau.

  3. mai canalie , sa sti ca este adevarat. eu cunosc o retea de ursi teroristi in Hong Kong, care ataca tulpini de bambus produse de americani. Am putea sa ii asociem si sa facem treaba mai buna. Astia lupta impotriva World trade Organization.

Leave a Reply

