Lost in conversation

Colega noastra are o mica problema cu mine si Criserb. E o problema simpla, normala, decenta. Dar este posibil sa dam de ceva mai complex aici, pentru ca ceea ce e simplu, normal si decent poate fi luat la misto.

Vedeti, in orice conversatie, noi abordam urmatoarele subiecte: Criserb vorbeste despre sex, eu despre mine. Adica despre asta ne-ar placea sa discutam, pentru ca e imposibil sa fie asa cu toata lumea, ceilalti oameni avand si alte subiecte de discutie.

In timpul oricarei discutii, fiecare impinge subiectul catre sfera lui de interese. Criserb povesteste aventurile lui amoroase, eu povestesc aventurile amoroase ale altor persoane cu mine, cele mai noi realizari ale mele, de cine am mai facut misto, accentuez faptul ca sunt orfan, burlac, cersesc compasiune, relatii, sleepovers, atentie. O discutie in trei cu noi e un cosmar pentru oricine. Fiecare are o putere fantastica de a schimba subiectul. Lumea ne face des nesimtiti.

Un lucru interesant pe care l-am remarcat e ca eu si Criserb nu mai vorbim intre noi, decat prin semne. Foarte rar articulam cuvinte, dar nu fraze complete, ci doar cuvintele cheie, cum ar fi: apa, tigare, bricheta, lumina, radar, frana, vaca, doamna, telecomanda. Aceasta forma de comunicare este tipic masculina si nu va exista niciodata la femei, care vorbesc ca sa se simta bine si nu tac decat atunci cand vor sa ne faca sa ne simtim prost (eroare-noi atunci ne simtim bine).

Concluzii(ca asa vrea Mocofanu, desi e in concediu, reusind sa navigheze pana la Sovata pe incalcitele sosele ale patriei)

-colega noastra va avea inca mult timp aceasta problema

-noi ne simtim bine

-desi avem o camera libera, eu si Criserb dormim impreuna. Suntem gay?

Leave a Reply

