Oameni de stiinta

Eu si Criserb am reusit dupa indelungate cercetari sa ducem la bun sfarsit lucrarea noastra de o viata. Dupa o serie de experimente esuate, am creat viata din nimic. Nu chiar din nimic. Din gunoi. Am obtinut fiinte vii din gunoi.

Inainte sa plecam in excursiile noastre, am scos sacul de gunoi si l-am lasat in bucatarie, cu gandul sa-l ducem la ghena inainte sa plecam.

Later this week….

In dimineata asta m-am apropiat de sac. A stat 6 zile sub fereastra, in soare, deci intr-un mediu controlat, la temperatura optima de 40 de grade. Sacul era negru, pentru eficientizarea absorbtiei de caldura si de alte radiatii benefice pe care le-am descoperit si urmeaza sa le patentam.

Mirosul de fiinta vie razbatea viguros pana la 2 metri. Multiple specii de insecte, in stadii larvare, de pupa sau adulte se hraneau din supa primordiala, cu linguri confectionate din betigase de ureche.

Izul succesului m-a izbit in plin. Cu manusile de laborator am apucat sacul si l-am introdus in alt sac, pentru a proteja fauna spontana, dupa care l-am dus jos la ghena, unde avem ferma si sectia de reproducatori.

Abia astept sa cercetez noile specii. O sa le dam nume de-alea latinesti, gen: muscus mocofanus, coleopteris criserbicum, canalicum supremis.

Abia astept premiul Nobel. Dar am inteles ca trebuie sa obtin o alta cetatenie ca sa mi-l dea.

2 Responses

  1. Caterinca acolo ai aruncat si supa primordiala?

  2. bai, esti mai bun decat am crezut
    dai gata ciresele:)

Leave a Reply

