Interviu cu Canalia

Canalia: Salut, Canalia!

Canalia: Salut! Ce vrei? Lasati-ma-n pace. Am treaba, scriu pe blog, moderez. Sunt ocupat.
C: Vreau sa-ti iau interviu.

C: De ce????

C: Dorinta natiunii…

C: Si ce imi iese la faza asta? Eu nu fac nimic gratis!!!
C: Creste traficul.

C:😀

C: Da, si o sa ai fane infocoase.

C:😀

C: Si faimozitate.

C:😀

C: Deci, vrei, da?

C: Da da da.
C: Asa…. Sa incepem. Ceea ce scrii tu pe blog este adevarat?

C: Absolut tot!

C: Ma, sigur? Eu am auzit ca le mai si….manaresti…

C: Ce vrei sa spui? Nu fi nesimtit.

C: Nu, ma….ca mai parfumezi gunoiul cotidian.

C: Uneori. Nu mult. Cititorii mei adora gunoiul.

C: Si…e adevarat ca ai o sora?

C: Daaaa……

C: Ma!

C: Am! Jur!

C: Mie mi se pare ca minti.

C: Ti se pare.

C: Binee. E adevarat ca te-a orfanizat mama ta?

C: Da, este absolut adevarat. Nu, nimeni nu ma vreaaa…nici chiar mamica meaaaa…ca sunt canaliaaaa….

C: Si…cum de nu scrii nimic de tatal tau?

C: Am scris si de el. Dar nu mult. E cam fitzos, are numai haine de firma.
C: Am o intrebare mai personala. Cu cate femei din lista de messenger ai avut “relatii”?

C: Cu vreo 10%. Mai mult.

C: Si cate sunt in lista? Doua?🙂

C: Nu e adevarat! Sunt foarte multe! x(
C: Am inteles. Ok. E adevarat ca lucrezi la Cotroceni?

C: Fals!!!! Absolut fals! Cotroceniul e intr-un parc mare cu ziduri, langa gradina Botanica. In parc sunt camere de luat vederi ascunse in copaci. Mi-e frica sa fiu filmat.

C: De ce? Esti spagar? Ai luat vreodata spaga?

C: Da. Imi plac foarte mult spagile. Nimic nu se compara cu sentimentul ca primesti ceva asa…degeaba, de la prosti.

C: Si nu ti-a fost rusine?

C: Nu, deloc. Cum sa-mi fie? Nici vorba.

C: Ce faci in concediu?

C: Ma duc la Lisabona. Vreau sa vad oceanul.

C: Am auzit ca sunt rechini. Dar, chiar…tu stii sa inoti?

C: Nu am nevoie. Plutesc oricum.

C: Care e actorul tau preferat?

C: Estiunbou.

C: Cum?

C: Cum poti sa-mi pui asemenea intrebari? De ce nu te-ai pregatit si tu putin?

C: M-am gandit ca te stiu destul de bine.

C: Totusi, totusi. Puteai sa vii cu ceva mai incitant.

C: Aaa…ok…

C: Hai odata! Intreaba ceva! N-am timp de prostiile tale!

C: Care e prima ta amintire?

C: Iesi afara! Pleaca de-aici! Esti un retard care pune intrebari de retarzi!!! RETARDULE!!

C: Haide, mai…cum ma faci retard…ne stim …vorba-aia…dintotdeauna.

C: Nu cunosc pe nimeni. Iesi afara.

C: Bine, frate. M-am tirat.

C: Asa vezi.

C: Nu te mai satura Dumnezeu de trafic!!!! V-ati ajuns toti acuma, aveti bloguri! Penibililor!!!

C: Iesi ma afara de-aici…

C: Ho, ca ies! Ai naibii de bloggeri!

5 Responses

  1. first!

  2. Bravo! This is the best interview ever!

  3. ii dau dreptate Canaliei 1.. hmmm, sau era Canalia 2? Fa-ti temele pt data viitoare si ofera mai multe picanterii !!!
    See You next week, Canalie 1….hmmm….sau 2? !!!😉

Leave a Reply

