La dentist

Am cautat pe net un dentist cat mai apropiat de munca. Am gasit un cabinet la 50 de metri.

Cum am intrat pe usa, durerea mi-a disparut ca prin farmec.

Mi-era si jena sa mai zic ca ma doare.

Dupa o jumatate de ora am fost instalat pe un scaun, intrebat ce ma doare, pe urma dat afara, ca a trebuit sa intre un pampalau de copil (venise cu taica-sau si erau amandoi evrei ca si doamna doctor si de-asta favoritisme) care a plans si nici nu a lasat-o pe doamna doctor sa se apropie de el.

Mi s-a facut o radiografie(un tun cu raze x a fost apropiat de craniul meu), apoi medicul si asistenta au dat din cap cu regret. Eram sigur ca o sa-mi scoata toti dintii pe loc, asa de patrunsi erau de priveliste.

Cand colo…nici vorba.

Mi-au introdus ace in dinte, m-au intrebat daca ma doare. Nu ma durea deloc, eram chiar vesel. Stiam ca nu o sa ma doara.

Mi-au dat reteta de antibiotice si simptomatice(droage) si m-au trimis acasa. Am luat toate simptomaticele deja.🙂 Bune.

Delicioase droagele astea. Hi hi. Ma mai duc la dentist.

Leave a Reply

