Canalia Superba

Am prins un al treilea strat de bronz, in consecinta ochii mei mirobolanti sunt si mai…mirobolanti.

In weekend am fost la munte, la Bran, unde am redescoperit cele mai bune paturi create vreodata (cinste designerului). Am facut si gratar, de unde si postul de mai devreme.

Nu am fost cu nevastuica(pantera mov cu urechi turcoaz), ci cu Whitehead.

Azi am fost pe Shuller(Postavaru), la Julius Romer Hutte (SKV). Portia de mici(4 bucati)-7 ron. Cartofi prajiti 3 ron. Apa plata 3 ron. Se coboara de la telecabina cam 20 de minute. Exista scurtaturi prin padure. Incercati cu incredere, nu aveti unde sa va rataciti(decat in Prapastia Lupului, eventual-deci mare grija🙂 )

O camera 150 ron sau 80 ron la comun(cred). Privelisti largi, generoase. Fagarasul, Piatra Craiului, Bran, Brasov, Trei Scaune.

Drumul cu telecabina: 13 ron. Recomand cu caldura. Altfel risc mare de dat duhul prin pustietati. Interzis grasilor.

Drumul de intoarcere l-am facut pe jos, totusi. Vremea arata a furtuna si eu cu Whitehead nu am putut rezista tentatiei unei aventuri. Ei, cu toate astea n-a plouat si singura aventura a fost sa rezistam privirilor invidioase si crucilor executate sumar de tzarani cand treceam cu decapotabila pe langa ei.

One Response

  1. ‘Oki mirobolanti. Privelisti largi, generoase’.
    abureli. unde’s pozele? unde’s clipurile postate pe youtube?

Leave a Reply

