Recapitulare

M-am mutat de la Criserb. Am plans mult, amandoi. Dupa ce a plans, el a facut curatenie si dezinfectie. O canalie lasa urme pe unde trece, se pare.
Am o noua casa in care locuiesc momentan singur si caut colega de camera in vederea: prietenie, convietuire pasnica, eventual dus la parinti. Conditii de vis. Apelati cu incredere la canalia_suprema@yahoo.com Anunt pe bune.

Am fost plecat in locuri de vis, unde nu am avut net. De-asta nu mi-am updatat blogul. Vad ca sunt mustrat de Ziarul. Na, va dadui explicatie. Satisfacuti, mes amis?

Acelasi ziarul nu pridideste cu odele si ii ia interviu lui Zoso. Pai ala e interviu??? Ia stati asa ca ii iau eu un interviu domnului Zoso on tour, de sa ma tina minte cat m-o avea in lista de messenger.🙂 Promit.

Nevasta-mea e bine, se plange ca nu e criticata suficient, ceea ce e culmea, tinand cont ca e maritata cu o canalie.

Sunt cautat insistent de o domnisoara, pe care o rog la fel de insistent sa nu ma mai caute. In caz contrar revin cu detalii obscene, dupa modelul cunoscut. Apropo, telefonul meu e la Whitehead, deci inceteaza cu mesajele, te rog. Multumesc.

3 Responses

  1. cool!
    astept interviul cu zosozo, da. cam de vreo saptamana-l astept, da. curat canalie, da.

    si, cum spuneam acum o saptamana, se pregatesc:

    Paris Hilton,
    Vlad Dracul si, doamnelooor si domnilooor,
    Iphone

    succes!

  2. pm! ii lasi pe aia / ala /aia de la Ziarul sa si bata joc de bunatate de idee de interviu cu zoso, ca tu esti ocupat cu infulecatu’ de carne.
    de porc.

    pariu ca sapt. viitoare or sa scoata un interviu de 2centi cu Paris Hilton, si tot tu o sa trebuiasca sa te bagi sa salvezi situatia?

    daca ii lasi sa ti fure si interviul cu Iphone, ma jur ca iti dau ban. aaa, whatever, te scot de la Favorites si din inima mea. ce pm.

  3. Sa dam Canaliei ce e al Canaliei.Acum…raul a fost facut …Are exclusivitate si pe interviul cu Iphone si cu Paris Hilton ,nu stiam ca are in plan un interviu cu Zoso :)))

Leave a Reply

