Interviu cu Zoso

Canalia: Stimate domnule Zoso!

Zoso: Stimate domnule Canalia!

C: Asa. Deci, ba…

Z: Da, ba!

C: Iti iau interviu. Vreau trafic. Bei ceva?

Z: Nu, ca iar ma apuca…vrei sa ma pis pe interviul tau?

C: Nu ma deranjeaza. Unde te pisi tu creste. Iti dau un purgativ, ceva?

Z: Nu, mersi. Le am pe-ale mele.

C: Apogeul vietii tale il constituie un proces fiziologic fundamental, cu care te-ai indeletnicit totusi inca de la nastere. Toti am facut-o. Ce aduci nou? Vei continua sa definesti brandul Zoso ca fiind strans legat sau improscat de urina? Ne mai pissezi mult cu chestia asta?

Z: Nu fi pissalog.

C: Deci ai urina, ai blog. Moto? Give piss a chance? In piss we trust? We aim to please, you aim too, please?

Z: Astea-s vechi. Imi plac chestiile mai proaspete. Incearca un : Piss. Straight in your office.

C: Si totusi ai un nume de chestie veche, ingalbenita. Zoso. On tour?

Z: Si nu numai.
C: Mai ai vreun prieten? Ca sa stie tot bloggerul cum e sa fii la capatul lantului trafic, sau trofic, ma rog…
Z: Am, am.
C: Nu-ti pare rau ca ii faci reclama gratuita lui Badea? Acum esti mai faimos ca el… Ciutacu la fel… se asociaza cu brandul tau, te copiaza, te fura.
Z: Si tu dai interviul asta si le faci reclama, nu? Asa ca mai slabeste-ma.

C: Ai fost jalnic in rolul lui Ninja Bardea. Visurat a fost bun. Ti-e jena? N-ai avut rinichii antrenati?

Z: Da, mi-e jena. Rinichii ii am buni, totusi.

C: Mai faci?

Z: Nu.

C: Ce-ai cautat la intalnirea aia in Club A? N-ai avut suficient creier sa-ti dai seama ce se intampla acolo?

Z: Ba am avut. Dar m-am dus sa ma pis si in Club A. Si pe aia.

C: Au colaborat?

Z: Tu n-ai fost acolo?

C: Si daca am fost?

Z: De ce n-ai zis nimic?

C: Mi-e sila cand il vad pe unul care se pise pe el sa spuna ceva.

Z: Trebuie sa plec.

C: Te duci sa te pisi iar?

Z: Posibil.

C: Uretra fie cu tine, fiule! Rinichii tai te-au mantuit!

2 Responses

  1. Ca sa-l fac fericit pe groopie-ul meu taz, poftim urinterviul cu Zoso.
    Cu Paris Hilton nu fac, ca e bagaboanta.
    Ziarul, atentie: mai multe posturi pe o pagina e chestie cu dus si intors.
    Pentru baietii de la netul de cartier: pupa-v-as ip-ul vostru, aveti grija ca stiu unde aveti sediul.

  2. ‘Cu Paris Hilton nu fac, ca e bagaboanta’
    cu atat mai mult, sa faci. o groaza de motive de facut panarama.
    ‘Cu Paris Hilton nu fac, ca e bagaboanta’
    ca sozo e mai breaz😛
    ‘Cu Paris Hilton nu fac, ca e bagaboanta’
    lasa, ca e Becali mai de soi😛

    fain, tzine o tot asha.

Leave a Reply

