Publicitate!

Canalia constituie sursa de inspiratie pentru multe fatete ale culturii urbane. De exemplu, colega Whitehead scrie in principal datorita influentei mele benefice asupra puterilor ei creatoare. Si scrie, si scrie, si scrie. Si nu citeste nimeni. Pana cand nu corectez eu, adica. Eu sunt corectorul ei oficial, deci am acces in avanpremiera la textele ei.

Fiind mandru de corecturi, m-am decis sa le promovez.

 

 

Va recomand cu duritate un story urban finut cu o fata pe care o cheama Adela(nu, draga, nu esti tu -ti-am zis ca nu vreau sa-ti distrug viata) si un tip Victor, care e nul din multe puncte de vedere, mai putin unul. Nu zic care, aflati voi pana la urma.

Ea gandeste mult, se intreaba, se framanta, iubeste, tanjeste, cauta si gaseste. Mai vorbeste si singura.

El participa dar habar n-are ce se intampla. Clasic. Dar fresh. Se utilizeaza si cuvantul “flori”. E pe episoade, deci poate satisface pofta de telenovela, dar nu deplin, neavand vreun element comun in clin sau in maneca.

Doresc si feedback.

Leave a Reply

