Romania SMS-urilor

Romanii sunt romantici, se iubesc si isi exprima sentimentele folosind cuvinte si expresii frumoase. Internetul le-a sarit in ajutor. Exista site-uri unde poti gasi SMS-ul potrivit, in lipsa unei inspiratii mai potente.

Redau aici cateva template-uri de SMS-uri pentru a demonstra cata frumusete putem gasi in relatiile de amor contemporane.

As vrea sa fiu o perna moale ca un fulg, sa dormi cu mine-n brate si sa nu ma lasi chiar daca eu… as incerca sa fug..

Da. Opreste-ma. Vreau sa fug.

Durerea ce o port, nu pot s-o mai suport, in lacrimi ma topesc in lacrimi ma trezesc… de ce oare TE IUBESC ?

De bou.

As vrea sa fiu zapada, sa ma topesc pe trupul tau, sa ma evapor si sa ajung in cer, sa le spun ingerilor ca si pe Pamant exista Raiul. Te iubesc!

Valurile de trasnpiratie ale inspiratiei.

Dintre toate prietenele care le-am cunoscut tu esti cea pe care nu vreau sa o uit , si daca mor inaintea ta , voi ajunge in rai si te voi astepta…

E posibil s-o astepti mult si bine, prietene….

Fara dragoste suntem orfani de toate, fara pasiune suntem ca o moara de vant spanzurata in vid!

In vid!!! Spanzurata in vid!

Intre noi exista un ocean. Padurile si muntii ne despart. Nu sunt superman, dar da-mi o secunda si voi zbura peste mari si tari pentru a-ti trimite dragostea mea. Ai primit-o ?

Superman, n-am primit nimic.

Unii, mai romantici, prefera poezia. Iata un exemplu concludent:

Ce e in sufletul meu acum
De ce mie dor sati vad dinou eu chipul
Parca ma pierd intrun lung drum
Si tot astept sa mi se implineasca visul

Concluzii:

-iubirea e eterna

-si prostii iubesc

-iubirea nu vindeca analfabetismul

-analfabetismul nu vindeca iubirea

2 Responses

  1. True!!! :))

  2. astea is pentru aia care nu pot sa se exprime :))…

Leave a Reply

