Vreau sa devin suporter

Azi am fost la Clubul Dinamo. Dinamo 1948 SA. Asa se numeste de fapt. Am facut si niste poze. Sunt multe blonde pe-acolo. Am vazut una foarte misto, care e rusoaica si e prietena unui fotbalist, am uitat cum il cheama, chestie previzilbila, pentru ca eu nu stiu niciun jucator de fotbal. Vedeti, eu nu agreez sportul asta, sunt incapabil sa fiu suporter al vreunei echipe, nu ma intereseaza, nu simt nimic la meciurile nationalei, putin imi pasa de lumea fotbalului.

Ei bine, astazi, clubul Dinamo mi-a dat cadou o minge(am zis ca nu plec de-acolo fara minge de fotbal) cu semnaturile tuturor jucatorilor. Am inteles de la Mo care mi-a dat mingea ca Dinamo e campioana Romaniei si mingea aia valoreaza ceva-ceva. Nu am de gand sa o vand, ca doar e cadou, totusi.

Mo m-a invitat sa vin cu ea la sala si la piscina. Totul din partea clubului, ca sa ma determine sa devin un suporter infocat(ei au putini suporteri adevarati) si sa vin la meciuri pe stadionul lor(care e mic de tot, intr-o groapa). Are nocturna totusi.

Cu toate astea, eu as vrea sa vad ce oferte au si celelalte cluburi de fotbal din Bucuresti. Vreau sa ma duc la mai multe cluburi, sa imi fie prezentati jucatorii, sa ma intalnesc cu patronul, sa-mi arate si stadionul, baza sportiva, sa-mi dea cadouri frumoase, de exemplu mingi sau tricouri. Nu vreau neaparat semnate, pentru ca vreau sa ma si joc cu mingile. Cu asta de la Mo nu pot sa ma joc, ca stric semnaturile. As mai vrea sa imi asculte sugestiile. De exemplu, Mo a zis ca Dinamo are echipa de baseball, ceea ce ma bucura. Eu o intrebasem de ce nu diversifica si ei sporturile din Romania si uite ca diversifica. La noi exista cateva echipe de baseball. Vreau sa ma duc si eu la un meci.

Deci? Cine se inscrie? Becali, cu tine vorbesc!!! Si celalalt, de la Rapid, cum il cheama?

Simt ca vreau sa apartin si eu unui grup, vreau sa particip si eu la bucuriile si la nefericirile unei echipe, unui grup de suporteri.

Aveti vreo recomandare? Stiti vreo echipa care procedeaza asa?

2 Responses

  1. Mai, suporter al unei echipe e mai greu sa devii. In schimb fan al lui Becali mi se pare mai usor. Eu sunt deja, asa ca promite-mi ca iei un autograf pentru mine cand te intalnesti cu el. Pe orice obiect vrei tu;).

  2. canalie, draga, blonda platinata pe care ai vazut o e prietena unui rugbyst. ce faci, ai incurcat sporturile?! tre’ sa vii mai des

Leave a Reply

