Creierul sexy al Canaliei

Da, e adevarat! Creierul este cel mai important organ sexual. Fara el…canci, pardon.

De-a lungul carierei mele de “relatii”, creierul m-a ajutat foarte mult, in sensul ca femeile l-au indragit pe el in prima instanta, dupa ceva tatonari si perioade relativ lungi de discutii si alte “vrajeli” sa le zicem, apoi m-au tolerat pe mine, trupul, urmand sa iubeasca si trupul ceva mai tarziu, dar asa…in scarba, cu pronuntia Doamnei Doctor cu care da…am avut o relatie uneori intensa dar deseori la distanta, prezenta noastra simultana intr-un oras fiind un eveniment cosmic(prelungit in ultimii 2 ani ca o minune dumnezeiasca-minune cu atat mai mare cu cat in acest moment distanta intre noi este de 100 de metri in linie dreapta).

Deci, sunt obisnuit sa vad ca succesele mele virile se bazeaza pe un creier potent(2 kile 600, sa-mi traiasca). Dar…este posibil ca asta sa fie chiar unicul motiv? Unicul, intelegeti? Ei bine, da. Am aflat recent, de la o voce pisicoasa ca pasiunea s-a nascut instantaneu, de la primul contact cu creierul, trupul nefiind online.

Pasiunea, ma-ntelegeti, acea voluptate a simtirilor, uluitoarea stare de spirit care impinge femeile in pacat si barbatii in florarii.

Din fericire eu nu am intrat in nicio florarie, fiind un ferm ecologist, motiv pentru care am mai fost denumit si jidan(mersi), scartzar si canalie.

Pentru ca duc o viata plina de pacate, mi-am refuzat pasiunea dumneaei pisicoasa, pentru ca postul curata trupul si ascute mintea(pentru un creier mai performant si mai sexy). Dar, cum zicea Luther parca, trebuie sa pacatuim, altfel Dumnezeu ar fi somer. Asa ca am pacatuit si eu putintel, spre satisfactia trupului, jubilarea creierului si stupefactia lui Whitehead.

6 Responses

  1. dude, vad ca fetele cam tac… nasol moment.
    poate c ar fi mai ushor sa incepi sa frecventezi si tu un gym, ceva, ca tot omu’ normal la creer ?🙂

  2. cat de simpatic, desi nu inteleg despre ce vorbim aici; creierul meu se face varza de la condus; sa insemne asta ca astazi nu mai atrag pe nimeni?

  3. la femei functioneaza invers, whitehead🙂

  4. deci daca te ironizez si te las fara replica inseamna ca te lovesc in organul tau sexual?

  5. Hai, ironizeaza-ma. Lasa-ma fara replica.
    Butt first, remember: esti pe blogul unui individ care s-a autointitulat Canalia. So… beware!

  6. Gina, e mai simplu sa-l lovesti in organul lui sexual, ala la propriu, sigur il lasi fara replica.
    sau… daca il lovesti cu organu’ TAU sexual, din nou ramane fara replica.
    alte variante? se mai ofera cineva?🙂

Leave a Reply

