Noua colega

O fata din Bucuresti a fost detasata astazi la un nou loc de munca, prevazut cu acvariu. Nu e un alt job, e mai mult o colaborare. Intrucat ea nu imi cunoaste adevarata identitate, imi permit sa scriu aici despre ea in ideea ca poate isi da seama singura ca e vorba de ea.

O cheama Adina. Na, cate Adine care au fost detasate astazi la un nou sediu sa fie in Bucuresti? Pe langa asta, unul din noii ei colegi, adica eu, i-a deschis usa de la intrare spunandu-i sa nu-si mai bage urechea in camera(avem interfon cu camera)-poftim, suficiente indicii, nu cum face Criserb, de toate femeile cu Citroen galben ii pun commentarii pe blog…eu sunt, eu sunt…

In caz ca iti dai seama, Adina, poti sa-mi faci cu mana. Stau la biroul din fata ta, putin mai la stanga.  Criserb e in spatele tau, putin mai la dreapta(nu-l vezi de monitoare). Deasupra ta e un Jidan Rastignit.

6 Responses

  1. Canalia, ii cam doare’n de blogu’ tau p’aia de la servici.
    poate ar trebui sa tzi cautzi alt job?🙂

  2. Io dacă aş fi Adina şi dacă aş fi rea [rea sunt, dar nu sunt Adina], ţi-aş recomanda [nu sugera] să-ţi faci singur. Cu mâna.😛

  3. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaha.
    ia uite la Denisa, o Canalie pufoasa🙂

  4. Ce atac dur! Cata inversunare la Denisa!!!
    Superb! Asa, Denisa, bravo! Mai zi! Mai baga! Da-i inainte. Cu tupeu.
    taz, de ce razi de Denisa? Nu e frumos. Si eu sunt o Canalie pufoasa.

  5. bah, habar n-ai. tu esti o Canalie paroasa.

    da’ daca totusi ai dreptate si de fapt esti mai mult pufoasa (desi toti cred ca esti paroasa), hai sa te… scot la o terasa?🙂

  6. paroasa, pufoasa, whatever.
    cum merge vraja cu Adina? ti- afacut cu mana? Denisa, tu taci:)
    poze, ceva?

Leave a Reply

