Despre tata

Tatal meu este un tip foarte cool, fiind posesorul a mai bine de 20 de perechi de pantofi si a unor tinute casual care l-ar face invidios pe Al Gore, un tip esentialmente casual. Daca am locui acum impreuna, cu sosetele mele si cu pantofii lui am avea fiecare asigurata cate o cariera de dandy autentic.

Evident, nu imi voi defini furnizorul de cromozomi y prin garderoba, ci ma voi referi la personalitatea dumnealui.

Functiile care definesc existentele noastre au grafice care se intersecteaza in doua puncte:

1. Simtul de prevedere, manifestat la el sub forma unor lungi discursuri pesimiste inaintea oricarei deplasari(pe orice axa) si la mine printr-o tacere formidabila, dublata de o infinita atentie. Probabil ati vazut sau macar ati auzit de seria “Final Destination”. Scenariile respective nu inseamna nimic pentru mine, fiind obisnuit cu mult mai multa intriga, referitoare la intentiile altor persoane. Nimic intamplator, nimic banal.

2. Pasiune pentru conspiratii. Manifestata la el doar prin lansarea de ipoteze de genul celor ale lui Von Daniken, in urma lecturarii cartilor individului, iar la mine prin zambete ironice la CEC, Electrica, RDS si in fata individei de la Asociatie.

Tata este in timpul liber agricultor, avand mici parcele la tara, cultivate cu plante industriale, in special cartofi. Dupa recolta parcurge saptamanal 70 de kilometri pentru a se aproviziona cu cartofi de la tara, acestia devenind, conform teoriei mamei, cei mai scumpi cartofi de pe piata, avand costuri de transport considerabile.

Totusi, parcurgand invariabil distanta respectiva cel putin saptamanal, indiferent de nevoia lui de cartofi, teoria mea e ca pretul global nu se modifica, benzina reprezentand un cost fix al existentei lui. In consecinta, cand mama isi enunta teoria, tata considera chestia o conspiratie, iar eu zambesc, fiind convins de acelasi lucru.

Una din activitatile la care participam cu placere cu tatal meu cand eram mic era demonstrarea faptului ca imi e tata biologic, folosind o teorie primitiva a populatiilor, pe care am regasit-o explicata detaliat in manualul de genetica dintr-a XII-a.

Trasaturile noastre fizice sunt aproape identice, mai putin figura. Degetele, mainile, picioarele, tot. Acum la aceasi scara, atunci doar asemenea(geometric vorbind).

In ce il priveste pe fratele meu, el era din start exclus de la inspectie, fiind confundat permanent de strabunici cu tata-copil, acestia ingrozindu-se cand il vedeau, crezand ori ca au innebunit, ori ca sunt amnezici sau au Alzheimer. Identitatea fizionomiei lor era si este uluitoare, fratele meu intreband cand era mic cine si cand i-a facut anumite fotografii in care era de fapt tata.

Suspicios din fire si putin contrariat de aceste evidente, i-am solicitat mamei (despre care eram convins ca are o legatura cu nasterea mea) adevarul absolut. Am fost asigurat ca paternitatea mea e certa.

Astfel edificat, am continuat relatia cu tatal meu in termeni amicali si permanent diplomatici, el ramanand pesimist iar eu tacut.

In prezent el e cool, cum se poate vedea in imagine, iar eu blogger si scriu despre el, fiind ceva mai interesant decat mine.

7 Responses

  1. Canalia chiar are dreptate, tatal lui e un tip deosebit, am avut placerea sa il cunosc si pot sa zic asta. Canalia ii seamana mult, chiar daca el vrea sa para alceva decat e… nu e o canalie asa cum se pretinde!

    In sfarsit ai scris ceva frumos… sunt convins ca tatal tau e mandru de tine…

  2. @criserb: ‘In sfarsit ai scris ceva frumos…’
    Canalia, io zic sa-l banezi pana data viitoare:)

    @Canalia: ‘…scriu despre el, fiind ceva mai interesant decat mine.’
    lasa, lasa, ai scris despre tine indestul pan’acuma😛

  3. Despre cine urmeaza sa mai scrii din familia ta ?

  4. da, domul’ tata lu’ canalia e super ok.
    o sa-mi amintesc mereu ca prima data cand m-a vazut i-a spus d fata cu mine canaliei ca am tate faine si ca sunt buna. n-o sa uit in veci zambetul care a insotit cuvintele si sclipirea din oky dansului.

  5. Cine sunt – verisoarele – fetele din poza?

  6. sururile mele😉

    Canalia
    aici criserb a vrut sa spuna: surorile
    Pentru a-l trimite pe Criserb la scoala, va rugam sa depuneti cat va lasa inima in urmatorul cont:
    RO34RZBR0000003138095701 deschis la Raiff. Piata Romana
    Va multumim!

  7. lasa, lasa, face el bani destui din vanzarile alea de bilete.

    e faina tare poza, brava ma!

Leave a Reply

