Un salut calduros caniculei

Ati comentat toti cate ceva. V-ati plans toti ca va e cald, ca muriti de sete. Am observat ca revine obsesiv expresia “caldura mare, mon cher!”. Ma, voi chiar nu v-ati saturat de ea?

Haideti sa mai incercam si altele, ca de cate ori o aud pe-asta ma-nfierbant si mai tare. Deci, sa atentam…

De vreo doua saptamani, Romania isi primeste oaspetii straini “cu o deosebita caldura”. Intampinati calduros inca din vami sau de pe aeroport, turistii straini descopera frumusetile toride ale patriei noastre.

Miercuri ma duc la primul meci al lui Dinamo, pe Lia Manoliu. Stiam eu ca trebuie sa platesc pentru mingea semnata de campioni. Dar ma intreb: la meciul asta jucatorii trebuie sa-si mai faca incalzirea?

9 Responses

  1. Mda, asta cu caldura mare a lui Cher a fost fumata s raspipata de toata lumea. Ca sa vedem cat de originali sunt romanii.😉

  2. Cand joaca cu Rapid, Dinamo n-are nevoie de incalzire…

  3. ha ha… cred k ne vom intalni pe stadion, desi eu nu sunt nici dinamovista, nici rapidista😉 dar sa nu mai spui la nimeni

  4. Hmm…nu stiu ce sa zic, Kozo… mi se pare putin probabil sa ne intalnim pe stadion, pentru ca eu o sa stau in loja, anume in tribuna oficiala, cu Borcea, Copos si sefii de stat si de guvern, unde mi se cuvine.
    Tu unde ai locuri? La peluza? ;;)

  5. Hmmmm, am aflat ca nu primesc canaliile in tribuna oficiala😉 pacat…. mai ales ca aveai si minge cu autografe…
    aaa, si am bilete in tribuna 1… exact langa tine😉

  6. Eu nu ma mai duc la meci, pentru ca nu vreau sa stau altundeva decat la oficiala.

  7. ok, o sa-mi aduc aparatul de fotografiat pt a imortaliza momentul cd o Canalie a iesit din vizuina/ viziunea lui… asa cum i se cuvine…

  8. un salut calduros Canaliculei!🙂

Leave a Reply

