Epuizat

Dupa aceasta discutie imaginara cu o femeie ma simt extenuat, terminat. Simt ca o iau razna. Infernale fiinte femeile astea.

Am observat ca nu am niciun interviu cu o femeie. Asa ca m-am gandit sa scriu unul. Apoi m-am gandit…cu care femeie? Cu Thatcher? Cu Elisabeta I? Elisabeta II? Cu Presedinta Indiei? Dupa care mi-am dat seama ca solutia era in fata mea, chiar in idee. Interviu cu o femeie. Oarecare.

Acuma…ca se simte vreuna vizata…nu m-ar mira deloc. Mai mult, mi s-ar parea normal sa se simta toate vizate.

In alta ordine de idei, va aduc la cunostinta o campanie publicitara la un medicament numit Paduden. Mesajul campaniei este:
„Până şi cele mai puternice femei au nevoie de el”

Mi se pare mie sau campania face un deserviciu ideii de femeie independenta pe care il promoveaza clasicele reclame la simptomatice si igienice tipic feminine?

Iar imaginea cu CatWoman cu crampe menstruale…priceless.🙂

Detalii aici. Cuvantul “aici” contine un link. Am ales sa pun acest link pe “aici” si nu pe “detalii” pentru ca link se refera la atingerea unei destinatii si nu la continutul ei, si anume detaliile, care va fi intuit din context.

Leave a Reply

