Interviu cu o femeie

Canalia: Buna ziua, femeie!

Femeia: Buna, Canalia

C: Sincer, nici nu stiu ce sa te intreb.

F: Cum sa nu stii…haide, ca stii…

 

C: Hmmm…la ce te gandesti acuma?

F: Mi-ai adus aminte de un prieten de-al meu din liceu, care nu stiu ce mai face acum, ca nu am mai vorbit de mult timp cu el, avea o prietena atunci care imi facea capul calendar cu talentele ei de model si asta statea cu ea ca un fraier, dar se pare ca s-au despartit pana la urma, ca asta, adica prietenul asta al meu cunoscuse pe alta, dar de atunci nu am mai auzit de el nimic.

C: Pai si ce legatura are cu mine?

F: Aveti ochii la fel. Si el ii avea tot asa, de nu iti dai seama exact ce culoare sunt, nici verzi nici albastri, dar vad ca se asorteaza destul de bine cu tenesii astia ai tai, desi sunt cam de prost gust. De ce nu te imbraci si tu mai des la costum, ti-ar sta asa de bine….toti barbatii la costum sunt sexy…bine, nu toti, aia care arata bine deja, ca tine, sunt mai sexy la costum.

C: Ce mananci?

F: In general nu prea mananc lactate, sau mananc lactate in exces, depinde ce toane am eu. Cel mai mult imi plac cartofii prajiti, evident. Aia de la Mac. Dar incerc sa mananc cat mai rar, ca si-asa m-am cam ingrasat in ultimul timp. Chiar, tu ce zici, m-am ingrasat? Abia am luat fusta asta pe mine, am tras de ea o jumatate de ora. Vezi ce sincera sunt cu tine? Cu tine parca ma simt asa, mai in largul meu, pot sa-ti spun toate prostiile.

C: De unde sa stiu eu daca te-ai ingrasat.

F: Nu observi niciodata nimic. Te uiti numai dupa alea machiate si cu fuste scurte si cu sanii pe-afara. Lasa, ca va stiu eu pe voi barbatii. Dupa astea asa, mai normale nu v-ati uita nici morti, desi noi va crestem copiii si la noi veniti cand dati de greu. Ei, de-am fi noi un pic mai destepte, am face ce-am vrea din voi.

C: Dar tu cum te imbraci?

F: Eu incerc sa fiu decenta in tot ceea ce fac, sa stii, adica tin foarte mult sa fiu respectata si cred ca tinuta ajuta foarte mult, desi, normal, ca orice femeie, ma mai imbrac si eu mai decoltat, dar la ocazii, na…ca toata lumea, ca nu o sa te duci la o nunta in taior business, iti pui si tu o rochie acolo pe tine, daca se poate noua, daca nu..te descurci cum poti, eu mai am prietene care isi mai iau si de la Milano, si de pe la Paris, mai imprumut si eu de la ele cand e sezonul de nunti, ca nu poti sa te duci cu aceleasi outfituri, ca stii cum e…vin la toate cam aceleasi cercuri de prieteni. Deci…decenta.

C: Mda. Si ai prieteni?

F: Da, am foarte multi prieteni, intotdeauna am fost sociabila, dar stii cum e, unii nu pot sa fie intotdeauna acolo, mai e si distanta de vina in unele cazuri, sau grijile, fiecare cu ale lui, stii cum se intampla….dar in general am un cerc mai restrans de prieteni…sa zic buni.Prieteni buni de tot. Cu care ies, ma intalnesc pe pe fel de fel de chestii pe care le facem noi impreuna. Mai mergem la gratar, ca asta-primavara, cand a vrut Nelu, un amic de-al prietenului meu, sa mergem la pescuit si sa sa facem si gratar. Doamne, ce-a iesit acolo…Deci, n-ai idee….Imagineaza-ti 20 de insi, toti tineri, haiosi, dar haiosi, ma, stii cum…deci am ras de n-am mai putut…faceau astia niste mistouri…fraaate..deci sunt convinsa ca ti-ar fi placut la nebunie acolo. LA NEBUNIE!

C: Femeie, uite ce e…mie nu mi-ar fi placut nimic, da? Ce tot trancanesti acolo?

F: Pardon? Mai nesimtitule, mai canalie ce esti! Asa vorbesti tu cu mine? Pai nu ti-e rusine putin? Eu accept sa iti ofer aceasta confesiune directa si personala si tu ma tratezi cu un plictis total? Nu mai vorbesc cu tine niciodata, sa stii. M-ai dezamagit, sa stii. Si sa nu mai vorbesc si de data aia, cand ai promis o chestie si nu te-ai tinut de cuvant

C: De ce dezgropam acuma toata povestea aia? Ca te-ai atacat tu adineauri?

F: Dar nu dezgropam nimic, stii foarte bine ca am dreptate si atunci ti-am zis-o si ti-am explicat de ce si unde ai gresit. Ti-am argumentat foarte clar si tu nu ai vrut sa accepti punctul meu de vedere, ceea ce este complet absurd. Pentru ca tu intotdeauna ai fost un egoist si nu te-ai gandit la mine niciodata si nici la sentimentele mele.

C: Ce sentimente?

F: Exact. Deci…nu, nu mai zic nimic. Tu nu stii cate face o femeie ca sa faca un barbat fericit si voi habar nu aveti, nu intelegeti nimic. Absolut nimic. Sunteti in lumea voastra. Mai coborati si voi cu picioarele pe pamant, ce Dumnezeu. De-asta sunt femeile superioare barbatilor, pentru ca suntem mult mai pragmatice decat voi, ceea ce este un atu permanent al nostru fata de voi. Daca ati incerca si voi sa fiti putin mai rezonabili.

C: Nu inteleg nimic.

F: Pentru ca nu te straduiesti suficient, si ai putea, pentru ca tu nu esti prost, tu ai intelege mult mai bine decat altii, aproape ca o femeie, daca ti-ai pune mintea putin la contributie si ai vedea adevarul care te inconjoara. Pentru ca lumea asta nu e doar a voastra, suntem si noi aici, si noi trebuie sa va fim partenere, nu sclave la cratita cum ati vrea voi sau curtezanele voastre. Voi nici nu v-ati dori altceva de la noi, nici nu va pasa. Nu va pasa, mai, asta-i. Ce sa mai zic. Uite, nici tie nu-ti pasa, nimanui nu-i pasa. NICI UNUI BARBAT NU II PASA. Asta e tot.

C: Sper.

17 Responses

  1. “toti barbatii la costum sunt sexy”? :)) ma intreb cine ti-o fi spus tampenia asta de-o mai si reproduci :))
    imi place,ai avut interviu cu femeia si ai definit barbatul: “C: Nu inteleg nimic.” :))
    Cheers
    P.S. la meci ridica-te si tzipa cat poti tu de tare fortza Steaua :D:D

  2. Aha… poate asa scapam de el o vreme :))

  3. te incadrezi perfect aici http://hotcity.ro/?p=49

  4. Canalia, Lexya sau yo? Fii mai exacta🙂

  5. da-le un premiu, se pare ca au citit interviul pana la capat, ma intreb daca tu l-ai scris pana la capat; defapt ce mai conteaza…

  6. Este vorba de mine, Criserb.
    Whitehead, ma bucur ca iti faci reclama pe blogul meu. Nu stiam ca e asa de grava situatia la tine. Uite, o sa incerc o promovare mai agresiva. Chiar acum dau un mass cu url-ul tau.
    Si nu sunt misogin. Sunt doar barbat. I am what I am…cum se poate vedea aici:

  7. oh, te rog, te placeam mai tare cand spuneai ca injuri oricum si pe oricine daca iti aduce ceva publicitate

    nu mai insista pe faptul ca tu crezi ce spui; vei iesi din categ canaliilor pentru a intra in alta

  8. Suna ca genul de femeie pe care as prefera sa nu o fi cunoscut vreodata. Restul sunt putine, deci nereprezentative (epsilon).
    Matematic vorbind, canalia a reusit aici un interviu cu femeia universala, reducand-o la epsilon pe cea care se revolta la citirea unor asemenea…
    Deci te incadrezi perfect in acest epsilon! (stii tu care) (….:))…)

    PS. Poate asta ajuta la vindecarea frustrarii!

  9. Femeia din interviul Canaliei= conexiuni peste conexiuni
    Canalia in interviul direct cu o femeie= ” Nici nu stiu ce sa te intreb”… ” hmmmmm”…..” de unde sa stiu eu…”🙂 Pentru ca in final : “Nu inteleg nimic”😉
    Canalie…., inspira, expira… relaxeaza-te !!!! Lasa, k daca nu intelegi nimic, iti va explica ea, FEMEIA tot ce barbatul nu poate sa percuteze…😉

  10. maistre, iar te pui rau cu fetele, iar stai fara ‘relatii’ pana de Craciun? pai, ce fel de schema e asta?

    ce avem noi aici, o Canalie masochista?🙂

    de fapt, poate ca e mai bine asa. lasa, o sa ai mai mult timp (si energie, si frustrari motivante, etc) sa scrii pe blog, corect?😛

    corect.

  11. revenind la P.S. ala, ce-ai cautat Canalie in tribuna de la Dinamo, acum ce faci plangi odata cu ei? :))

  12. Nu plang.
    E primul meu esec ca suporter, dar… ma descurc. Supravietuiesc.

  13. taz, e o diferenta intre misoginismul meu si misoginismul canaliei. al meu e mai abrupt. :))
    canalia e mai delicata in exprimare.
    pe langa asta, si misoginismul este o forma de atentie, iar femeile sunt dependente de atentie.
    asa cum se spune ca nu exista publicitate proasta, tot asa femeile nu cred ca exista atentie proasta, ci doar atentie

  14. aha, banuiam io ca asta gadesti tu ca ar fi jmekeria cu misoginismul tau. mare jmekerie, ce sa zic😛
    pariu ca nu te capatuiesti cu nici o ‘relatie’ de la articolul asta?🙂
    da’ mai bine tac, las’ ca ti-or zice fetele indestul.

  15. ba uneori esti simpatic, ai un oaresce umor…
    da asta cu femeia e belita frate, incerci sa descoperi cumva femeia din tine ? grav ..

  16. Donky… femeia din mine am descoperit-o demult. E lesbi.

  17. […] De ce-ul feminin Femeia.. aceasta faptura minunata si neinteleasa primeste permanet diferite calificative ca rezulta… […]

Leave a Reply

