La meci, cu Borcea

Sincer, abia astept sa ma duc la meci. Nu ca as putea sa tin cu vreo echipa sau ca mi-ar placea sa ma uit la 22 de tembeli si 30.000 de adoratori de tembeli care striga obscenitati, lovesc oameni, se bat cu jandarmii si sunt uneori protejati de aceiasi jandarmi care sunt la randul lor niste adoratori de tembeli.

Nu, ma duc pentru ca am fost invitat la tribuna oficiala si voi fi alaturi de Borcea si Copos. Sper sa vina si Base si Becali. Este foarte posibil sa apar la tv si sa fiu vazut, printre altii, de tatal meu care este anti-dinamovist si de mama care ii impartaseste casnic optiunile microbistice.

Evident, nu ma duc singur. M-a invitat Mo si o sa vina si Criserb. Ei sunt cei mai mari dinamovisti pe care ii cunosc.

M-am documentat si am aflat ca este vorba de a 14 editie a supercupei Romaniei, un meci intre castigatoarea campionatului si castigatoarea cupei. Adica un fel de “hai sa mai jucam o miuta” tipic romaneasca, specia “folbal in curtea scolii”.

Pana acum, Dinamo a luat mereu bataie de la Rapid in Supercupa, chestie care va fi probabil mentionata de comentatorii sportivi si care de altfel nu inseamna nimic.

V-as indemna sa va uitati la meci, ca sa ma puteti ochi in tribuna oficiala, dar nu stiu la ce ora incepe. Ori 20:45, ori 21:45. Iata inca o incertitudine tipic romaneasca. Cert e ca e maine, miercuri 25 iulie.

Fiind primul meci de fotbal la care ma duc in deplinatatea facultatilor mintale(contestatarii sunt numerosi), pana acum doar fiind dus de tata la doua, insa eram asa de mic ca nu tin minte decat ciment, seminte, caldura, urlet, iar gazon si jucatori…nimic, o sa pronunt si eu un dicton care sper sa devina celebru, cu ocazia redactarii pe acest blog afurisit.

Anume: “Fotbalul e un sport agricol, jucat pe un pogon de islaz de 22 de tarani, urmariti din tribune de o cireada de suporteri sau de la televizor de rudele lor apropiate”.

Miercuri voi fi si eu in cireada, intregind septelul de privitori la porti mai vechi sau mai noi.

Voi reveni cu detalii de la meci.

3 Responses

  1. Sa nu uiti samintzele si materialele pirotehnice.

  2. am mancat putine seminte.
    in privinta materialelor pirotehnice, am un plan. am descoperit un fel de petarda imensa, cam de un metru si jumatate. planuiesc sa o vopsesc in alb si sa intru la meci cu ea pretinzand ca sunt orb.
    eee?🙂

  3. Scrie cumva Achtung pe ea?:D Daca da…:D:D:D

Leave a Reply

