La meci

Probabil stiti deja…Dinamo a pierdut cu 7-6. Deci am suferit primul esec ca suporter.

Daaar…. mari satisfactii la meci.

Ce am observat eu:

-echipele nu au avut mascote. Eu credeam ca au. Ar fi mult mai haios cu mascote.

-galeria Rapidului are tobe. Dinamo nu are. Mie mi-au placut foarte mult tobele. In schimb, Dinamo are statie de amplificare si un fel de maestru de ceremonii care scandeaza lozincile si da tonul la cantece.

-galeria dinamovista e mai politicoasa decat cea rapidista si e si mai numeroasa.

-galeriile scandeaza si dupa ce rateaza echipa lor, ceea ce mi se pare foarte dragut.

-chestia cu “Spartanii” si cu AU, AU, AU….penibila, absolut penibila

Am avut ocazia sa vad de la primul meci absolut toate elementele esentiale: doua reprize normale de 45 de minute, apoi doua reprize de prelungiri de cate 15, apoi 5 lovituri de la 11 metri, apoi alta serie, cate o lovitura pe rand. Regulile nu sunt foarte complicate. Datorita acestei evolutii a meciului, am vazut foarte multe goluri, in total 13. Doua marcate in prelungiri si 11 din penalty.

A ratat Sunculita, pe care il mai cheama si Pulhac. Cel mai frumos penalty l-a executat Ropotan. Era foarte sigur pe el.

Rapidul mi-a dat impresia unui jucator de box, care sta si incaseaza pana ce Dinamo a obosit. In prelungiri Rapid a revenit in forta, pentru ca erau odihniti. Pana atunci dinamovistii alergasera mult si degeaba, ratand multe ocazii. Dinamo a atacat doar pe partea stanga, dupa o schema plicticoasa: pasa in adancime, dribling, centrare, ratare. Frustrant. Au avut doar cateva suturi directe spre poarta.

Azi am primit de la Mo un autograf de la Lobont, pe care o sa-l vand la licitatie. Ma gandesc ca dupa acest esec pretul va fi ceva mai scazut. Amatori?

One Response

  1. Mie mi s-a parut lame galeria rapidista, dar am remarcat un steag super original: ” 300 spartani= 150 perechi”.;-) ..
    Maestrul de ceremonii a sustinut toata galeria dinamovista pana in momentul in care a declarat ” Nu mai pot”, uitand de portavocea din dotare🙂
    Si bineinteles sa nu uitam de spiritul intreprinzator al romanului bisnitar care s-a remarcat prin preturile exagerate la bauturile pe care erai obligat sa le achizitionezi numai din incinta stadionului: o sticla de Cola sau de apa plata la 2 l ( doar atat aveau) era vanduta cu 20 RON sticla… aberant de-a dreptul.

Leave a Reply

