De morti numai de bine. De ce?

A fost nevoie de moartea lui Teoctist pentru ca in Romania sa ploua. Evident, chestiunile nu au nicio legatura intre ele, asa cum nu au nici slujbele facute in toata tara ca sa se aduca ploaia. Pentru ca daca refuzi una din ipoteze, trebuie sa o refuzi si pe a doua.

Ba, mai mult… imi vine in minte urmatoarea idee: “pana acum Dumnezeu a fost asaltat cu rugile tuturor preotilor din Romania. Rugi pentru ploaie. Ei, dintr-o data, atentia preotilor fu distrasa de un eveniment aducator de noi ciolane, anume moartea Inalt Prea Securitatii sale Patriarhul. Rugile pentru ploaie incetara. Ploaia veni”.


Cartesc. Cartitul e bun, asa am invatat din Vechiul Testament, care nu inteleg de ce e valabil si pentru crestini. Dar..ma rog, nu inteleg de ce e valabil si Noul.

Divagai.

Despre Teoctist n-am auzit decat rele. Ca era securist, ca a daramat biserici, ca era homo(pardon, asta nu e rau), ca era turnator, ca era seful celei mai mari retele de informatori ai securitatii, si anume clerul ortodox.

Ei, si-acum ca muri omul, de ce sa-l vorbim de bine? Moartea schimba ce-a facut?

Bucurati-va, dar! Nu va muri(perfect simplu) un dusman? Un turnator? Un securist?

Tu, Basescu! I-ai acordat cea mai inalta distinctie in stat. Pentru ce? Pentru voturi? Ai mers prea departe de data asta.

Urmeaza alegerea unui nou Patriarh. Din conclav fac parte personaje cel putin imorale. Teodor Maghiar. Pardon? Teodor Maghiar voteaza noul Patriarh? Sa inteleg ca dorim continuitate…

4 Responses

  1. Don’t you ever trust a maghiar.

  2. Punct ochit, punct lovit. Fain. Dupa postarea de la mine, am crezut ca stai prost cu curajul.

  3. Nu stii ca “performantele” se fac doar prin continuitate?🙂 Sunt nou in “casa” ta dar imi place ce citesc!🙂

  4. Codruttzz, ma bucur sa aflu aceste linguseli. Am intrat si eu pe blogul tau. O sa mai intru, probabil.

Leave a Reply

