Canalia analitica

Din discutiile online sau offline cu diverse cunostinte am observat o intrebare recurenta: “cate persoane scriu pe saitul asta?”.

Cu durere in glas si bucurie in suflet marturisesc ca doar eu scriu. Ideile sunt ale mele. Forma in care vi le ofer reprezinta stilul meu propriu, iar daca se suprapune pe al altora nu am de ales si spun ca sunt niste plagiatori. Pruteanu, zi-mi un antonim la plagiator.

Incercand sa-mi clasific blogul propriu dupa criteriul complexitatii limbajului, am tras ieri concluzia ca se situeaza undeva la mijloc, intre blogurile unde se lucreaza aproape exclusiv cu concepte si abstractizari, cum ar fi cel al lui Kozo si blogurile cu limbaj de larg consum, cum e cel al lui Visurat. Concluzie: traficul e invers proportional cu complexitatea limbajului. Mergand pe acest rationament, daca o balena si-ar face blog traficul ei ar tinde catre 0. In schimb daca Bush ar avea blog, traficul lui ar tinde catre infinit. In niciun caz nu as vrea sa pricepeti de aici ca fac o analogie. Kozo cu balena si Visurat cu Bush. Nu vreau sa risc ca balena si Bush sa-mi sara in cap.

Leave a Reply

