Net. Connecting cartiere.

Internetul de cartier e noua cruce pe care o duc. Conexiunea e Golgota pe care sed rastignit si manifest indoieli tardive. Oare aveam nevoie de net?

Individul pe care il sun mereu cand imi pica netul(la orice ora-mai precis noaptea, ca noaptea imi pica mie netul) face de mine un misto crunt. De fiecare data ma intreaba cine sunt. Imi spune ca e plecat din localitate, ca se va intoarce la un moment dat si va remedia. Plecat din localitate inseamna probabil ca e plecat din cartier. E contrariat ca il sun din nou si nu isi da seama ce se poate intampla cu conexiunea mea. Ca nimeni din blocul asta nu l-a mai sunat vreodata. Normal ca nu te suna nimeni, idiotule! Doar eu am net!!! Sunt singurul individ sub 75 de ani din cartier! Vecinii mei nu stiu ca exista internet.

Individul, tizul meu, rezista cu stoicism. Nu isi iese din fire, mereu ma ia peste picior insinuand ba ca am virusi, ba ca nu am bagat bine mufa, ba ca nu am dat connect sau mai stiu eu ce.

Eu, la fel de rabdator, ii pun mereu aceleasi intrebari: “Ba, pentru ce va dau eu banii aia pe abonament? degeaba? cum adica nu am net pentru ca nu am bagat mufa? Acum 30 de secunde aveam”.

Evident, imi promite ca se va deplasa pana aici sa constate cu ochii lui ca nu am net. Ca si cum as fi un paranoic.  Pana acum a venit o singura data si mi-a spus ca le-a luat foc echipamentul din zona asta. M-am bucurat sincer. Era transpirat, alergase, probabil il alergasera cainii de la piata. Dulaii aia ar pune pe fuga si un regiment de tancuri.

Am si numarul asa-zisului “patron” al retelei de cartier, dar nu l-am sunat pana acum. Ma pastrez pentru Craciun sau pentru Revelion. Vreau sa-i fac niste urari de bine cand ii e si lui lumea mai draga.

Andrei, patroane…daca esti cumva online….probabil ai si tu net tot de la firma ta…. ia du-te pana la frigider…asa….ce vezi acolo? Carne? De la mine e. Mai vine, mai vine.

One Response

  1. las man, ca eu locuiesc cu ‘persoana insemnata’ de la UPC si tot nu am net… traiasca ORANGE… naspa e ca este scump, scump… dar este la orice ora… si mai ales oriunde🙂

Leave a Reply

